Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

sobota, 26 maja 2012

Szczęśliwego nowego domu HOW-MEAOW (5)

Oto sprostowanie, które postanowiłem tutaj umieścić, ze względu na to iż poczułem się urażony i zwyzywany przez użytkowniczkę portalu Facebook, zwaną dalej Paula z Warszawy w wydarzeniu V Demonstracja przeciwko zabijaniu psów na Ukrainie przed EURO2012 + I Marsz Sprzeciwu  organizowanym przez TOZ Warszawa która mnie tamże posądzała o głównie reklamę mojego bloga oraz fan page:

ŻEBY BYŁO JASNE NIE KLIKAM "WEZMĘ UDZIAŁ" NA KAŻDYM WYDARZENIU BO MI SIĘ TAK PODOBA CZY JAK INNI MYŚLĄ ABY ROZREKLAMOWAĆ SWÓJ BLOG LUB FAN PAGE  ABY WIĘCEJ BYŁO TZW "LAJKÓW", KLIKAM "WEZMĘ UDZIAŁ" W CELU UDOSTĘPNIANIA I SKOMENTOWANIA SWOICH OPINII TAMŻE, ROZSYŁAM TE WYDARZENIA A TAKŻE ZAPRASZAM SWOICH ZNAJOMYCH ABY WIĘCEJ DOCHODZIŁO I POMOGŁO, A POSTY TYPU
na fanpage'ach - Jeśli kochasz zwierzęta......
na akceptacji mojej prośby o dołączenie do grupy jego/jej znajomych - Dzięki za akceptację i w dalszym teksie mojego tamże postu prośby o dodanie mojego fp do ulubionych oraz jego udostępnianie NIE OZNACZA JAK MYŚLISZ PAULA REKLAMY, GDYŻ PONAD SETKA LUB WIĘCEJ LUDZI POTWIERDZI ŻE CODZIENNIE UDOSTĘPNIAM SETKI WYDARZEŃ CORAZ TO WIĘKSZEMU GRONU I NIE WAŻNE  TO GRONO STANOWIĄ MOI ZNAJOMI NA OC CZY FANI NA FP, ODPOWIEDZ SOBIE SAMA NA TO PYTANIE - SKĄD MAM TYLU ZNAJOMYCH I TYLU FANÓW, BO PRZECIEŻ NIE SPADLI Z NIEBA, TYM LUDZIOM PODOBA SIĘ, MAŁO TEGO CENIĄ TO CO JA ROBIĘ DLA ZWIERZĄT WŁAŚNIE W TAKI A NIE W INNY SPOSÓB, POD KONIEC STYCZNIA ZAŁOŻYŁEM BLOGA. NA POCZĄTKU OPISYWAŁEM TAM SIEBIE JEDNAK I TEN POŚWIĘCIŁEM W CAŁOŚĆI, WIĘC MI NIE WMAWIAJ ŻE SIĘ TU LUB ÓWDZIE REKLAMUJĘ GDYŻ PO PIERWSZE JA ŻADNEJ KASY Z TEGO NIE MAM, A PO DRUGIE NIE ROBIĘ TEGO DL SIEBIE I PO TO ABY LANSOWAĆ  SWOJĄ OSOBĘ POD PRZYKRYWKĄ POMAGANIA ZWIERZAKOM, BO TAK MYŚLISZ GDYŻ ROBIĘ TO WSZYSTKO, W DOBRE IMIĘ POSZANOWANIA DLA ZWIERZĄT I PRZECIWDZIAŁANIU BESTIALSTWU NA TYCHŻE WŁAŚNIE W POLSCE I NA UKRAINIE, DLATEGO PRZYKRO MI ŻE MNIE TAK OCENIASZ BO OCENIASZ MNIE DLATEGO TAK A NIE INACZEJ GDYŻ WEDŁUG CIEBIE KLIKNĄŁEM "WEZMĘ UDZIAŁ" NA TYM WYDARZENIU BO W SAMYM TEGO SŁOWA ZNACZENIU POTWIERDZAM SWÓJ UDZIAŁ W DEMONSTRACJI, OWSZEM KLIKNĄŁEM TEN PRZYCISK PONIEWAŻ UZNAŁEM ŻE TAKĄ SZCZYTNĄ INICJATYWĘ KTÓRA DZIŚ ZOSTAŁA URZECZYWISTNIONA W WARSZAWIE A KTÓRĄ TEŻ POPARŁEM CHOĆ TYLKO TUTAJ, GDYŻ JAK PISAŁEM WAM WCZEŚNIEJ NIE MIAŁEM PIENIĘDZY NA WYJAZD ANI MOŻLIWOŚCI ICH ZORGANIZOWANIA, TO CAŁY MÓJ SKROMNY UDZIAŁ W TYM WYDARZENIU BYŁ TAKI ŻE ROZSYŁAŁEM TO WYDARZENIE KILKAKROTNIE NARAZ, ŻEBY WIĘCEJ LUDZI PRZYSZŁO NA NIĄ, ŻEBY BYŁO JESZCZE WIĘKSZE ECHO A CO ZA TYM IDZIE JESZCZE LEPSZY SKUTEK, I TO BYŁ MÓJ JEDYNY UDZIAŁ W TYM WYDARZENIU  I NIGDY NA TYMŻE NIE DEKLAROWAŁEM SWOJEJ OBECNOŚCI, CO NIE OZNACZA ŻE ZGADZAM SIĘ Z BESTIALSTWEM NA PSACH PRZED EURO NA UKRAINIE, A TERAZ MNIE OD SAMEJ ORGANIZATORKI SPOTYKAJĄ GORZKIE SŁOWA I POGARDA A KRZYWDA ZWIERZĄT NIGDY MI NIE BĘDZIE OBOJĘTNA PÓKI ŻYJĘ I TYLE NA TEN TEMAT

PODŁOŚĆ LUDZKA NIE ZNA GRANIC, PAULA BULWERSUJE MNIE TWOJA POSTAWA WOBEC MNIE I TO JEST ŻAŁOSNE

Jeśli Kochasz zwierzaki i nie jest Tobie Obojętny ich los
Dodaj tą stronę do ulubionych http://www.facebook.com/pages/Przemys%C5%82aw-Osiecki/341622282544384 aby być na bieżąco a zobaczysz
że jeszcze o niej nie raz usłyszysz :) a oto tego dowód
http://przemyslawosiecki-oficjalnyblog.blogspot.com/2012/04/imieninowe-wydanie-bloga-czyli-jego.html




POMÓŻ, WESPRZYJ, UDOSTĘPNIJ 5. EDYCJA 12-26 maja 2012 r.


KAVIA w typie wyżła - wywalona na CPNie ...gdzie trafi jak jej nie pomożemy! :(

Mikro Zuzia ma cudowny domek i z nowym życiem nowe imię -Fruzia

Prawdziwy CRITTERS - GIZMO w wielkiej potrzebie !!!

Nieudana adopcja Nesca ponownie oddana do azylu!

Mały Mamed w typie ast do uśpienia.... taki wyrok wydał na niego "właściciel"

Starsza kotka Maja z Sosnowca szuka domu po śmierci swej Pani

Dwa psy z łańcucha potrzebują DT na wczoraj! WAŻNE!

Dzień Dawcy Szpiku - 25 maja Włocławek

On właściwie nie ma imienia... - ŹREBAK W POTRZEBIE!!!

Pies, który sam błaga o pomoc! Jest dt! Potrzebne wsparcie finansowe!

Szafir uciekł - prosimy o pomoc w poszukiwan...iach!!!!! Szafir- Border z historią, czy znajdzie dom?

Szczeniaki, które mieszkały w pniu w lesie potrzebują wsparcia!

NAGŁA DECYZJA URZĘNIKÓW O WYWOZIE PSIAKÓW - pilnie domy !!!!!!!!

CHCEMY ZATRZYMAĆ PSY W DOBRYM MIEŚCIE!!-SPRAWA JESZCZE W TOKU

Second Chance Photos - zagłosuj na projekt i pomóż bezdomnym zwierzętom!

Skrzacik - zmasakrowane przednie łapki

Łysy... norma GPT 89...on ma 1.070!!!! Ratunku!!!

Kruszynka Orinka - do pokochania od zaraz !

SZCZENIAKI POSZUKUJA DOMU !!!!!!! WARSZAWA

BRANDON -pies idealny - MA CZAS DO KOŃCA MAJA. DS/DT na cito !!!

Pola , mala sunia po operacji guza .Nie umie sobie poradzić z samotnością .

Szczeniak bez skrupułów wyrzucony ... Sunia Lara znalazła dom!!!!!

PIWNICA ZWIERZAKOM czyli KONCERT & AUKCJA na rzecz zwierząt

Schroniskowa przyjazń, Bezik i jego przyjaciel od 6 lat szukaja domow

12-letni Maniuś z ulicy - dołóż grosika do hotelika :( Zbieramy deklaracje!! Szukamy domu !!

DZIEŃ OTWARTY W KALISKIM SCHRONISKU

Najpiękniejsza Żabka na świecie czeka na swojego Człowieka !

Kolejna mikro sunia ktora nie nadaje sie do schronu , szukamy DT lub DS

Gift dostał szansę na nowe życie_zły los chce Mu ją odebrać_WALCZYMY!

PROSZĘ, POMÓŻCIE NAM WYGRAĆ BOISKO!
MOBILIZACJA - OTOZ Częstochowa potrzebuje Waszej POMOCY!!!

Prosimy o pomoc w ogłaszaniu nie tylko na Fb psiaków z przechowalni zwierząt gmina Świątki

Pomóż leczyć koty w Hospicjum!

V Demonstracja przeciwko zabijaniu psów na Ukrainie przed EURO2012 + I Marsz Sprzeciwu

Beza szuka transportu do DT !!! Leszno - Gliwice.

DYZIO kotek klasyczny, mega miziak, szuka swojego człowieka

piękny biały Borys szuka swojego domu

ŚPIEWAJĄCA SUNIA MONA- SZUKAMY TRANSPORTU Z PSZCZYNY DO OKOLIC

OPOLA!POMOCY!!!


Piękne psie dziecko do adopcji !!! Zapomniane zaszyte w najdalszym zakamarku kojca !

Przygarnij Małpiszona

PROTEST W OBRONIE NIEDŹWIEDZI PORZUCONYCH PRZEZ WARSZAWSKIE ZOO W NIELEGALNYM SCHRONISKU W KORABIEWICACH

W KOLEJCE DO UŚPIENIA!!!STARUSZEK BEZIMIENNY UŚPIONY!!!DO URATOWANIA ZEFIREK!!

Osierocona Kika potrzebuje domku-jej Pani umarła

Dziadzio Fredzio ma swój nowy dom i swój własny ogródek :) :)

Frytek starszy jamnik porzucony na stacji benzynowej szuka domu i zbiera na hotelik

Trzy pozostawione psy - Perełka musi być leczona, prosimy o wsparcie

Niesamowity, śliczny, opiekuńczy, delikatny... Czemu NICZYJ???

Jęzor - brak kawałka szczęki i języka = brak domu. Jeszcze młody!

Roki nie widzi ale czuje niesamowity ból pomyśl o nim i pomóż

Po nitce do kłębka, czyli pomóż Niteczce zebrać na operację łapki.

LUCJAN (w kartotece Haker) to ŚLEPY 14 letni ONek szukam mu "SKRAWKA ZIELONEJ TRAWKI"

Cezarek psiak z Korabiewic z zaawansowaną ...grzybicą całego ciała ;-( Dt jedyną szansą na leczenie i ulżenie w cierpieniu!

Jacuś, kot w skorupce

Wera szuka domu

ZAGINĄŁ NASZ SZOKO - WARSZAWA - CZAS MIJA ALE NASZA TĘSKNOTA NIE...

Powiedz znajomym, że Teddy jest do wzięcia :)

Mira piekna sunia owczarek, kto pokocha dojrzałą sunię?

Krowie Matki z dziećmi prosza o ratunek !!!

Mały ideał psi- pinczerek 5kg bezdomności szuka małego domku , albo schron Chorzów.

Pieszczoch Gucio-jamnik szorstkowłosy do niedawna na łańcuchu. Prosi o dobre serce

Koncert "Uwielbienie"
Zeta młoda onka, w schronisku zginie-panicznie się wszystkiego boi

Bela do pilnej adopcji-gaśnie w schronisku

MALTA Piękna sunia w typie Kaukaza do wzięcia od zaraz!!!

30 psów na jednym małym podwórku...Brakuje funduszy na sterylizacje..

Zagłodzona Saba z wielkim guzem już po operacji !! został dług do pokrycia

Sandomierskie bezdomniaki z Przytuliska na Wiśniowej proszą o odroczenie wyroku!

Przeżył piekło na ziemi.. Cyguś z Biezdrowa.. Żywy trup czeka na wsparcie!!!

Nasz malamut jest bezpieczny w hoteliku!:) Dziekujemy Magdzie i dziewczynom z fundacji!!!

Wrocławiu RATUJ - dziecko pilnie potrzebuje krew grupy B

POMÓŻMY-SPAŁA POTRZEBUJE WSPARCIA-P. STASIA WCIĄŻ RATUJE WYRZUCONE PIESKI

Gucio niewidomy psiak bez szans na adopcje

POMÓŻ W POWSTANIU HOSPICJUM I OŚRODKA DLA KOTÓW

Kocie nowalijki szukają kochających domów.

POMOC dla 40 kotów p Marii w Szczecinie-POTRZEBNE DOMY !!!!

AKCJA FAIR PLAY :: TEAM POLSKA

"Ciekawe komu,komu - pomerda Enter w swoim Domu..."

Lednica we Włocławku - zatańczymy 20 maja
SZANSA - SUNIA O DUSZY ANIOŁA - Z KUPY GNOJU... - SAMOTNIEJ WYSPIE NA BEZKRESNYM I BEZLUDZKIM OCEANIE

"Umiera Pan - pies zostaje sam" - suczka w typie smotth colie - Wigilia w MAJU? czy to możliwe???

Marta miała wypadek, ma uszkodzony kręgosłup..., fundacyjne auto do kasacji. PILNIE zbieramy na samochód!

Lusieńka - malusia starowinka ginie w schronisku:(

Kotka Kuki bestialsko pobita.Potrzebuje na leczenie.Udostępniamy!!!!

Nie było wypadku - to kot neurologiczny. Bez DT/DS pozostaje tylko eutanazja!!!!

MUSZKA UMIERA - znika na naszych oczach - NATYCHMIAST DT na 1 miesiąc!!!

8 MAGGIO – GIORNATA MONDIALE CONTRO GREEN HILL E LA VIVISEZIONE

Il 16 Maggio di nuovo tutti in piazza contro Green Hill

Goldeny,labradory, beagle!!Pseudo!! Szukamy DT

Agrafka - bullowata sunia ma 7 lat , aż 6 z...nich spędziła samotnie w schroniskowym boksie... :-(

DISCORD BURIALS Live + WIN 2 Download Festival Tickets

Oddam Goldenke w dobre ręce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz