Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

niedziela, 29 kwietnia 2012

POMÓŻ, WESPRZYJ, UDOSTĘPNIJ-NOWA CONIEDZIELNA AKCJA NA BLOGU

Witajcie, nawet nie wiecie jak się człowiek dobrze czuje gdy wie że może pomóc, czy to finansowo czy poprzez udostępnianie na Facebooku, ja to codziennie robię od popołudnia aż po wczesny ranek, to tak piękne uczucie że trudno to ująć jakimikolwiek słowami, Oddałem się całkowicie na rzecz pomocy zwierzętom i w połowie lub jej cząstce ludziom (tylko tej pięknej płci).
Warto spróbować a jeśli ktoś przeczyta ten specjalny niedzielny wpis oraz ma konto na fejsie niech nie zwleka ponieważ spod z każdych tych 80 linków do tamże wydarzeń, jest opisana tragedia, ból, cierpienie, rozpacz koło którego nie można sobie ot tak przejść, właśnie ja uczestniczę (czytaj POMAGAM), choć prawie jak każdy jestem i przyznam się bez bicia, że jestem człowiekiem o ograniczonych możliwościach finansowych, także pozostaje mi tylko je udostępniać zarówno jak i na mojej osi czasu tak i na fan page'u.

DZIĘKI MOJEMU ZAANGAŻOWANIU W DZIAŁALNOŚĆ TUDZIEŻ ZAŁOŻONEGO "PSITULISKA" (wirtualne schronisko) ORAZ SWÓJ SKROMNY WKŁAD WŁOŻONY W POMOC DLA TYCH 80 BIEDACTW ORAZ AKCJE (last minute) ZYSKAŁEM 111 ZNAJOMYCH NA OSI CZASU A TAKŻE DOROBIŁEM SIĘ 102 FANÓW NA MOIM FAN PAGU

Jak widzicie to działa, i nie są to linki że sobie je tu ot tak wrzuciłem oraz nie mam z nimi nic wspólnego, to są faktyczne wydarzenia w których organizatorzy i biorący w nich udział mogą potwierdzić w każdej chwili, że biorę udział w każdym wydarzeniu, i tamże odcisnąłem piętno swojej pomocy I TO SIĘ LICZY, TO JEST NAJWAŻNIEJSZE ŻE SIĘ POMAGA, ŻE CODZIENNIE MA SIĘ Z TEGO SATYSFAKCJĘ I SZACUNEK, CHOĆ JEST NAS JESZCZE MAŁO, a moje drugie motto bo pierwsze już znacie (tytuł bloga) brzmi
JEŻELI CZUJĘ ŻE MOGĘ POMÓC I POMAGAM, TO ZAWSZE WIEM ŻE GDZIEKOLWIEK I KIEDYKOLWIEK, BĘDĘ MÓGŁ OCZEKIWAĆ TEJ SAMEJ POMOCY OD KOGOŚ INNEGO :)
I do tej właśnie pomocy was zachęcam, nie mi lecz im, wystarczy kliknąć w link do wydarzenia i udostępnić, a od razu poczujecie ulgę i satysfakcję że w taki lub inny sposób mogliście pomóc, a naprawdę wierzcie mi wiem co mówię wystarczy spróbować TO NIC NIE KOSZTUJE

Zapomniany staruszek...trzęsie się z zimna i strachu, już w DT w W-wie
NIEWIDOMY PORZUCONY PIESEK MA DOMEK.CZEKAMY NA BADANIA W RETINIE
NERO - walczymy o jego życie! Pilnie DT/ DS i wsparcie finansowe na leczenie
Przytulaśna SAGA w typie POSOKOWCA szuka domu!!!
Czy drobne kalectwo = DOZYWOCIE ??? Piekna PRADA w typie grzywacza chinskiego DT/DS !
Zagłodzone, POŁAMANE kocie dziecko!!! Pomoc potrzebna na JUŻ!!!
CZAKO - jest nadzieja na NOWY dom!!! :)
Chora KELI nigdy o nic nie prosiła, dlatego to my prosimy o Dom dla KELI
Bezużyteczny koń = skazany na śmierć?
BARDZO PILNE !!!Prosimy o pomoc w sfinansowaniu operacji oczka Kapitana
BIANKA ADOPTOWANA PRZEZ PANIĄ DOKTOR, KTÓRA JĄ OPEROWAŁA!
Koty popożarowe, ciąg, niestety, dalszy ...
Chili po 2 miesiącach wraca z adopcji :-(
Śliczna Roni juz po operacji !!!! Teraz tylko cudowny DOM STALY potrzebny !!
5 miesięczna bita sunia czeka na operację połamanej łapki
KULA - chora sunia na łańcuchu ze szczeniakami. PILNIE DT!!!
Szkielet ocalony przed śmiercią zdrowieje i szuka domu stałego
Zwierzęta są jak ludzie. Czują!
POMOCY!!!PSIAKI ZAPOMNIANE PRZEZ WSZYSTKICH Z RUSKIEJ WSI/K EŁKU GINĄ Z TĘSKNOTY
Suzi - malamutka z naroślą na głowie i 10 dn...iowy maluch... - wsparcie finansowe na wagę życia...
Sara-Piękna Owczareczka dla Wspaniałej Rodziny !!! 

Bardzo proszę Cię o pomoc! Pysia to sunia która koczowała 2 dni w rowie, bo ktoś ją wyrzucił z samochodu. Dwie godziny łapania, i w końcu jest u mnie, ale nie może zostać bo nie mam warunków dla 5 psa :( Pyśka jest wesoła, garnie się do ludzi, daje się czesać, nie przeszkadzają jej koty, ani psy. Lubi dzieci. Bardzo tęskni za człowiekiem i płacze w nocy. Pilne dt!
Pysia z rowu - poszukiwany dom stały !!! Podaj dalej :)

PSY ZE STARYCH BABIC W SCHRONISKU W KUTNIE BłAGAJĄ O DOMY!
Bądź dobry dla zwierząt!
Sunia Diana ciągnięta na łańcuchu za samocho...dem. 2 lata za rajd ulicami Białobrzegów dla 74 letniego oprawcy- TO ZA MAŁO.
PRZYLEPKA ODDA CI SERCE...ALE TWOJE SKRADNIE
SZUKAMY WŁAŚCICIELA POWIESZONEJ BOKSERKI (ZA WSKAZANIE SPRAWCY MORDU NAGRODA!)
Pełne brzuszki psiaków
kolejny pies skazany na śmierć - konający szkielet w mieszkaniu
Szkolenie dla nowych wolontariuszy
ADELA i KRIS w podróży
Jeszcze tylko jeden piesek i 2 sunie szukają domu ...
Kilkadziesiąt myszy z zlikwidowanego sklepu zoologicznego - APEL O POMOC
Borysek już w nowym domu. Dziękujemy!!!!!
HUSKY Alex - ma dom w Kątach!!
Opieka społeczna kazała wybierać-dziecko lub pies....pilnie potrzebny dom...
Kot na łańcuchu. Pies sparaliżowany, zagłodzony - niech zdechnie. Krowy, świnie. MASAKRA!
Adopcja Miśka
Uratuj mi łapkę...PROSZĘ...
Mała Psotka - 9 mies, wysterylizowana, od urodzenia w kojcu... czeka na DOM lub DT
Belluś 8 letni psiak w schronie! Szukamy DT, DS, on zasługuje na pomoc!
2 chihuahua szukają wspólnego domu stałego
ZAPOMNIANY TOPAZ - NIEWIDOMY PIES PROSI O POMOC
Związany z roztrzaskana głową. Następny akt bestialstwa.
Zamykamy Klamką
/\_/\ Jamnik Faworek - - URATOWANY - Potrzebny transport Grudziądz>Ełk lub Białystok/\_/\
Mini starowinka potrzebuje DT/DS na CITO ! Nie radzi sobie w schronisku :(
Milejów - pies w betonowej rurze. Gmina nie widzi problemu.
POMOCY - 2 SUCZKI Z LASU SZUKAJĄ DOMU!!!!!!!...!!! Zbieramy na sterylizację psiej mamy!!!(Łódź, Tomaszów Maz., okolice)
SPANIELKA w POTRZEBIE-SZUKAMY PILNIE DOMU TYMCZASOWEGO
Roczny spanielek z rakiem kości. Już bezpieczny! Dzisiaj operacja!
Makabryczna hodowla bolończyków.
Busio bardzo cierpi - by żył bez bólu potrzebne wsparcie na leczenie :(
Przeżył miesiąc z połamanymi łapkami pod płotem!
PLUTO -teraz REX ;) piękny, 6-miesięczny, porzucony szczeniak PILNIE SZUKA DOMU lub DT
Uduszona sunia, ranny szczeniak i 3 maluchy cudem przeżyły
Suczka znaleziona na polu trafiła do schroniska!! na Cito DT , zbieramy na hotelik
Uroczy Wilczek wrócił do piekła po 2 dnich w DS, szukamy kochającego domu
Labunia jak Golden Retriver wyrzucona na śmietnik po szczeniakach SZUKA DOMU
Głód, zimno, pragnienie i brak człowieka - tak wyglądał świat Lobo :(
Przekonajmy nasze państwo do finansowania sterylizacji zwierząt!
UWAGA!!! Szczeniak po chorobie musi wrócić jutro do schronu gdzie jest prawo!! POMOCY !! PILNE DT, DS
LATAMI KATOWANY SPAJKI tonie w długach i czeka na Miłość!
Bezdomny pies potrącony przez samochód. POMOCY
Maks tak długo już czeka
Przejechana autem, ze złamanym kręgosłupem. Bazylia prosi o pomoc!
Czekamy na Odpowiedź z Inspekcji Weterynaryjnej!
Młodziutki ,niedowidzacy Wedelek szuka kochajacego ,madrego domu!!!!
WYRZUCONY Z SAMOCHODU NA ODLUDZIU!! CZEKA NA SWÓJ WYMARZONY DOMEK!
Sonia jest już szczęśliwa za tęczowym mostem.
Animal Security poszukuje Domów Tymczasowych
Szczeniaki wyrzucone w pudełku szukają domu (dt/ds)
Kochany biały Miś Rupert-cały czas w schronisku, bardzo tęskni za domem...
Bella, suczka - 8 lat, przygarnij, podaruj trochę miłości:) niech pozna co znaczy miec swoje miejsce na ziemi:)
Pomocy!Pięć psów prosi o budy i pomoc dla ich Pani.
Zgłoszenie: PIES WYKĄPANY W ACE????
Dorcia wyrzucona na podzamojskiej wsi szuka domu (dt/ds)
Edukujemy ABY LUDZIE nie kupowali, a ADOPTOWALI zwierzaki - MOBILIZACJA
STOP cyrkom wykorzystującym zwierzęta ! Dołącz do akcji
Konie wykupione z Skaryszewa i innych targów w Polsce

APEL O POMOC DLA CHOREJ DZIEWCZYNKI 

Pomoc dla Kasi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz