Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

sobota, 28 stycznia 2012

Hejka

Witam nareszcie skończyłem edytować wygląd mojego bloga trochę się ociągałem ale efekty są jakby nagrodą mimo że mróz na dworze a Sahara w domu miałem wręcz doskonałe warunki do pracy aby jakoś ten blog sklecić do kupy :) ale mam nadzieje że wszystko będzie ok
Dziwne jest to że ja jako nałogowy palacz byłem tak pochłonięty  że w ogóle przez 5 h nie puściłem dymka mało tego to w trakcie pisania tego postu jeszcze mnie nie ciągnie do palenia
Bardzo jestem niezadowolony z tego że ACTA została podpisana ponieważ to jest nic jak e-cenzura jestem zagorzałym przeciwnikiem  tej umowy która była podpisana aż w Japonii to zamiast porozumieć się z nami internautami jakie jest nasze zdanie to nie zważając na dalsze konsekwencje na to co będzie dalej w końcu ją podpisali
Obrazki jakie teraz widzę w dzienniku to patrząc na nie mam wrażenie jakby jeszcze trwał stan wojenny czyli zamieszki, protesty, zadymy, cenzura to już na prawdę człowiek nigdzie się nie może wypowiedzieć co mu np. leży na wątrobie
Mam nadzieję a dokładniej mówiąc wierzę że premier Donald Tusk bardzo skrupulatnie przeczyta całą umowę ACTA i prześledzi każdy jej wątek czy on po prostu nie ingeruje w konstytucyjną wolność słowa

Ponieważ jest to mój pierwszy post pragnę pozdrowić te osoby których znam , cenię i lubię a więc
Stefana Oleszko z Opola
Grzegorza Damlatę wraz zespołem "Ekaton" z Lublina
Macieja Musiała z Warszawy
Barbarę Zarudzką z Pasłęka
Krystiana Grabowskiego z Anglii
Anne Małkowską z Holandii
swoją drogą wszyscy się prawie porozjeżdżali trochę smutnawo się zrobiło :( ale nic pozdrawiam dalej
Julitę i Karolinę Wiśniewskie z Holandii
acha i wszystkich ze słynnej brygady GSE niestety byłej także fajne czasy wtedy były
Tomka i Martę Kondraciuków z Włocławka
Mariolę Towiańską z Włocławka
wszystkich znajomych z fejsa YouTube'a (coś w końcu i tam trzeba zdziałać jutro może coś nagram i wrzucę jakby co to lookajcie na Google CNNZABAPL tam są moje filmiki a jest ich sporo) czyli moich subskrybentów
Pozdrawiam pana Michała Olszańskiego z Leszkiem Ciechońskim (Ekspres Reporterów ach ten mój pierwszy debiut w publicznej TVP2   9 maja 2001 roku)
Pozdrowienia dla pani Iwony Schymali i Roberta Janowskiego z TVP1
Rodzinkę Towiańskich z Gdańska
Jana i Irenę Osieckich z Włocławka
Jana i Bożenę z córką Darią Nadulskich z Włocławka
Ritę z Warszawy
no i wszystkich znajomych z nk a w sczególności Kingę, Wiktorię, Asię , Sławka, Irenę oraz Andrzeja Marciniaków no i w ogóle
 każdego tudzież odwiedzającego pozdrawiam serdecznie trzymajcie się ciepło w te mroźne dni

1 komentarz:

  1. Mam pytanie, dlaczego wygląd bloga i jego tytuł przypomina blog Maćka Musiała? Rozumiem, że on może być Twoim idolem. Mimo wszystko powinieneś być bardziej kreatywny i wymyśleć coś swojego, coś co nie będzie nasuwać żadnych skojarzeń. Pozdrawiam :))
    Ps trafiłam tu przez funpage Maćka Musiała

    OdpowiedzUsuń