Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Poznaj 30 moich marzeń (przeczytajcie uważnie)

Wiecie jakie są moje marzenia oto one:
1 - Zwiedzić miasto Prypeć.
2 - Spędzić chociaż jednego sylwestra na Times Square w Nowym Jorku
3 - Wygrać w Lotto lub w innej grze losowej
4 - Być celebrantem
5 - Poznać dziewczynę
6 - Zwiedzić Stany Zjednoczone wzdłuż i wszerz
7 - Odświeżyć swój wizerunek w TVP po prawie 11 latach
8 - Nawiązać znajomość z aktorem lub muzykiem, (oczywiście nie informując o tym fakcie osoby trzecie, pełna anonimowość) są trzy opcje live/telefon/SMS
9 - Zagrać rolę w filmie lub w teatrze
10 - Mieć własny dom
11 - Rzucić palenie
12 - Cieszyć się wyśmienitym zdrowiem
13 - Zobaczyć na żywo papieża Benedykta XVI
14 - Przenosić się w czasie przeszłość/przyszłość
15 -  Zobaczyć ducha (o ile w ogóle istnieją)
16 - Pracować w radiu lub telewizji
17 - Zażyć eliksir na długowieczność
18 - Latać jak ptak
19 - Wskrzesić Michaela Jacksona
20 - Wskrzesić tych ludzi których najbardziej kochaliśmy lubiliśmy uwielbialiśmy i ceniliśmy
21 - Przywrócić karę śmierci za najcięższe zbrodnie
22- Większe wyroki dla oprawców zwierząt
23- Wygrać casting
24 - Bezpłatnego Internetu 24/7
25 - Aby na świecie zapanował ład harmonia i porządek
26 - Żeby Maciek Musiał wygrał w konkursie Blog Roku
27 - Mieć dużo subskrybentów mojego bloga
28 - Kupić sobie kamerę do mojego videobloga
29 - Więcej oglądających mój wideoblog
30 - Zdobyć Autograf Maćka Musiała
Jednak czy któreś z moich marzeń się ziści u mnie chciałbym a wy jakie macie marzenia bo kto z nas ich nie ma :) jednak nie który
Wczoraj wysłałem od mamy z telefonu SMS pod numer 7122, oraz wpisałem treść tej wiadomości A00533. (mam nadzieję że mama nie będzie mi miała tego za złe, że wysłałem to tylko 1, 23 PLN więc niewiele, a Maciek o jeden głos więcej ma)
Jak widzicie bardzo się zaangażowałem w promowaniu bloga Maćka Musiała
Dla zainteresowanych daje linka do jego bloga Kliknij tutaj
wejdźcie czytajcie subskrybujcie udostępniajcie oraz polubcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz