Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

niedziela, 29 stycznia 2012

Nocne gadanie i konkurs

Od wczoraj do dziś w nocy gadałem z sąsiadką na Skype, jednak długo nie mogłem gadać bo mama krzyczała że jest za głośno i musiałem dalszą konserwację przenieść na GG, Wprawdzie nie mogłem się połączyć ze swoim drugim numerem GG, toteż odczuwałem wrażenie, jakby już ACTA ingerowała w mojego neta, bo u sąsiadki to było dokładnie to samo, ale nie jest źle i dało się jakoś rozmawiać na drugim zastępczym numerze, a tam odezwał się do mnie Grzesiek z Lublina, a ponieważ wówczas bajerowałem sąsiadkę, postanowiłem połączyć nas z Grześkiem i tak rozmawialiśmy na gadulcu, tylko mimo niedzieli Grzesiek szybko się zmył, więc nie została mi tylko sąsiadka w sumie dobrze zrobiłem, że tą konferencję włączyłem między nas troje, dlatego że Grzesiek zrobił tam swój pierwszy krok, oznajmił że dodał ją do swoich kontaktów na GG !!! i tym mnie zaskoczył, szok. Co tu dużo mówić spoko kolo, łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi zupełnie jak ja :p, a sąsiadka jest spoko czasami jak piszę z nią to spoglądam w jej okno, czy czasami nie machnie do mnie łapką. Dziś wziąłem udział w Niespodziance dla Maćka Musiała z Rodzinki.pl :)) mojego bezkonkurencyjnego idola serialowego

Fajne co nie, tak na szybko z rozmachem ale bardzo szczere
Również na jego tablicy zamieściłem obszerne dla niego życzenia, chciałem na maila żeby bardziej było tak mniej publicznie, lecz takowego nie miałem, nie ukrywam że ów mój baaardzo długi post wywołał liczne kontrowersje, przynajmniej tak mi się wydaje.
Dziś mam nockę, muszę uporządkować swoją muzę na laptopie, bo jeden wielki bajzel tam panuje :/ .
Dziś niedziela przywitała nas słoneczkiem, na prawdę piękna pogoda :) , tylko ten mróz ale cóż taka pora roku, zdecydowanie zimy nie lubię :( .

Jutro ma dzwonić do mnie.....Policja
ale spoko luz nie jestem o nic oskarżony, nie mam postawionych żadnych zarzutów i nie pójdę siedzieć w ciupie :D, chodzi o to że zostałem tak jak większość internautów zrobionych w "balona", przez osławionego "Pobieraczka", (swoją drogą tam najpierw ACTA powinna się udać i porządnie przetrzepać ich serwery z nielegalnych plików) nic od nich nie pobierałem, a kasy chcą i za co, ja im zapłacę będą widzieli pieniądze jak "świnia niebo". Na razie żadnych listów od nich nie mam i jest gitara.
Dziękuje wam za oddane głosy w sondzie na moim blogu, bardzo się cieszę że mam swój blog oraz mogę wam to wszystko przekazywać, a wy możecie komentować i go subskrybować.
Chciałbym was gorąco przeprosić, za brak filmów na moim wideoblogu, ale niedługo to się zmieni czyli w połowie lutego.
Pozdrawiam Baśkę Kwarc, ta kobitka rozbroiła mnie na całej linii, ona normalnie jest dla mnie królową internetu, a jej ostatni film jest po prostu w dechę zajebisty.
Baśka tak trzymać, nie zamkną nam ust, my też mamy swoje zdania i cieszę się że jesteś tego promotorką oraz że tak pomysłowo do tego podchodzisz, równa babka z ciebie, to się nazywa walić z grubej rury, Ja popieram ciebie w całej rozciągłości.
Ależ się rozpisałem, boję się że mi obiad wystygnie, ale ja już taki jestem że jak piszę to do końca, bo jak nie skończę tego pisać to nie będzie mi to dawać spokoju.
Dodam tylko jeszcze że ponieważ jestem z Włocławka, to i tak będę oglądał otwarcie Stadionu Narodowego w Warszawie, czy to w tv czy w internecie, równocześnie życząc abyśmy EURO 2012 wygrali, właśnie na tym stadionie tak jak niegdyś na tym samym stadionie tyle że Dziesięciolecia, oby sama celebracja jego otwarcia, była
Teraz właśnie w TVP Info trwa na żywo apel rodziny uprowadzonej 6 dni temu półrocznej Magdy, ja dołączam się do tego apelu, bo nie ma nic gorszego jak niepewność matki o życie jej dziecka.
Do tych którzy ją uprowadzili:
Jeżeli jesteście ludźmi i macie sumienia a nie kamienie zamiast serc, oddajcie to dziecko matce która w tych chwilach przeżywa nie wyobrażalny ból, a także strach o jej życie, ona ma dopiero pół roku !!!
Rodzina tego maleństwa, jest gotowa nawet odstąpić od skierowanie do sądu, o ściganie byleby ta dziecina tylko do niej wróciła, do serca matki które teraz boleje i krwawi.

To wszystko na dziś, a ja teraz idę się posilić obiadkiem który już chyba ostygł.
Trzymajcie się nara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz