Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

sobota, 10 marca 2012

Dziś Dzień Mężczyzn.... a także zmiany na blogu mam nadzieję że na lepsze :P

.....a ja no cóż, nic od nikogo... ups sorki jedyna kobieta, moja sąsiadka która ugościła mnie przed chwilą smaczną wuzetką i to było jedyny podarunek od kobiety, który dostałem w męski odpowiednik 8 marca, i właśnie dziś widać jak jesteśmy postrzegani przez kobiety. Niestety nasze święto nie jest tak bardzo znane, a to wszystko tłumaczy

Czujecie że wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami, jej pierwsze oznaki zauważyłem dziś, ponieważ zrobiło cieplej i gdyby nie padający deszcz byłoby fajnie, między gałęziami klonu który stoi pod moim oknem, już zauważyłem pierwsze pąki odetchnąłem z ulgą, że wreszcie jaka ona by nie była to i tak zimy nie lubię, pomyślałem wtedy iż powoli się kończą siarczyste mrozy, zrzucimy grube kurtki, skończą się  gołoledzie, śnieżyce i chlapy czyli to co najgorsze i to co się właśnie kończy, serwowała nam przez ostatnie 3 miechy zima

Ostatnio mierzyłem siły ponad zamiary (czy jakoś tak) i zdałem sobie sprawę że nie wyrabiam przy codziennym pisaniu tego bloga, choć wskazania na liczniku odwiedzin są dobre a w ankiecie nadal źle dlatego, aby zachować codzienność aktualizowania przeze mnie tudzież wydarzeń, będę co prawda opisywał jak zawsze tylko nie już tak dużo jak dotychczas, bo jak ktoś tu wchodzi i ma dużo tego do czytania, to w końcu może uznać iż to może być  dla niej/go nudne, a każdy wpis może sprawiać wrażenie "ciągnącego się jak przysłowiowe flaki z olejem, lub mucha w smole, dlatego postanowiłem:
-w czwartki, piątki, poniedziałki i wtorki, pisać trochę mniej byle nie za mało :D
-w soboty będę wrzucał filmiki, a  w niedzielę zdjęcia xD
-codzienna publikacja oczywiście na fejsie, nk, twitterze, JakLeci, blipie, kciuku, Mojej Generacji, pingerze i oczywiście na MySpace (ufff chyba wszystkie sporo tego :-) ) w dniu następnym zawsze od godz. 12:00
Bo w myśl litery przysłowia "Co za dużo to nie zdrowo" będę ustosunkowywał się do powyższych postanowień

Wiele wskazuje na to iż lubelskie mnie polubiło do szpiku kości, tym bardziej że sukcesywnie wygrywa aż dwa castingi, czy to na promocję schroniska dla zwierząt czy na nowe logo wideobloga czyli wypadałoby im tylko pogratulować, jeżeli tak nadal będzie wówczas zwierzaki z innych województw mogą się nie doczekać swojej promocji, także apeluje do woj. lubelskiego o powściągliwość a tym samym danie szans na promowanie innych województw, liczę na wyrozumiałość.

Także nowy filmik jeszcze bez loga już jutro (patrz poprzedni wpis), a za tydzień czyli w Dzień św. Patryka kolejny odcinek mojego Wideobloga już z nowym logiem na które głosujemy do jutra do północy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz