Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

piątek, 23 marca 2012

Wirtualne Schronisko dla Zwierząt we Włocławku "PSITULISKO" dziś WŁOCŁAWEK

Wczoraj miała być ta promocja ale znów moja realna praca pokrzyżowała mi plany, więc dziś będę nadrabiał.
Wielu ludzi pyta mnie czy mam jakieś odezwy ws. ile dzięki mojej akcji zwierząt zyskało ten lepszy los, ja im odpowiadam iż takowej wiedzy na ten temat nie posiadam, a nie ukrywam że byłbym tego ciekawy, fajnie byłoby wiedzieć ilu się pomogło zwierzakom. :)
A może jest tak że tylko cząstka ludzi w moim mieście wie o moim schronisku, a ponieważ idę w tym kierunku by najwięcej osób o tym wiedziało, toteż czekam na reakcję tym razem z CW24TV mam nadzieję że nie za długo.
Schronisko w którym to będzie dziś promocja jest dla mnie szczególne, gdyż mieści się w tym samym mieście co moje :p i aby nie przedłużać czas teraz pokazać, moje po prostu ulubione, sam nieraz tam bywałem.

NO TO STARTUJEMY....

Witam już po raz dziewiąty,
Tym razem według ankiety i waszych głosów wciąż nadal bryluje województwo lubelskie, ale ponieważ otrzymuje telefony z informacją na temat promocji mojego województwa, postanowiłem wobec powyższego pójść na przekór lubelskiemu i zrobić inaczej, a więc dziś kojarzące się z ceramiką, z ketchupem, wioślarstwem, koszykówką, chemikaliami, farbami, pachnącą kawą "Inką", pysznymi budyniami, kisielami, i galaretkami, a także ze słodkościami z "Kujawianki"  innymi słowy mówiąc stolica Kujaw a miastem tym jest Włocławek
Właśnie tam chciałbym poprzez swój blog z waszą pomocą pomocą, uszczęśliwić zwierzęta które również czekają na to aby być znów w domu - ciepłym domu i aby spało same, a nie z innymi swoimi psimi lub kocimi przyjaciółmi, zwłaszcza teraz w zimę.
Kika słów jeszcze o ankiecie na Casting na promocję schroniska dla zwierząt w Polsce, otóż ten casting nigdy się nie kończy na 16-stkę województw można głosować od środy od opublikowania tego wpisu do wtorku do 00:00 te województwo które będzie miało najwięcej głosów wygrywa casting i w środę zostaje opublikowane na łamach mojego bloga za które wam pięknie dziękuję w imieniu swoim i schronisk w Polsce bo nawet nie wiecie ile wasze głosy i kciuki w fan page mojego dają radości i nadziei na lepszy dom i kochającą rodzinę

DZIŚ ZWIERZAKI Z WŁOCŁAWSKIEGO SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT.
Tylko popatrzcie na te smutne psie mordki i kocie pyszczki a także na i oczy już same błagające was o zlitowanie się :)
Przed podjęciem decyzji o ewentualnej adopcji psa lub kota, PAMIĘTAJ abyś za kilka miesięcy nie oddawał go z powrotem do schroniska bo nie jest on ci już nie potrzebny lub ci przeszkadza, ROBIĄC TO KRZYWDZISZ JE PO RAZ DRUGI toteż Nigdy tak nie rób każdy przedstawiony przeze tutaj pies lub kot, czeka na ciebie jak na przysłowiową "mannę z nieba".
Trzy razy się zastanów czy chcesz te zwierzę na zawsze uszczęśliwić czy też, po raz kolejny chcesz jego krzywdy
WIRTUALNE SCHRONISKO "PSITULISKO RUSZA PO RAZ 9. Z POMOCĄ DO.......
Oto pieski i koty z włocławskiego Schroniska dla Zwierząt - Poznaj je

Regulamin schroniska dla zwierząt Włocławek

Regulamin schroniska

  1. Schronisko dla zwierząt we Włocławku jest czynne 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku
  2. Dla odwiedzających, schronisko jest czynne przez 7 dni w tygodniu oprócz świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy w godzinach od 11:00 do 14:00
  3. Dzieci i młodzież do lat 18-tu mogą wchodzić na teren schroniska tylko pod opieką osób pełnoletnich
  4. Informacji telefonicznej o zwierzętach udziela się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
  5. Zwierzę przekazane do schroniska staje się własnością schroniska, a dawny właściciel lub osoby oddające zwierzę tracą wszystkie do niego prawa
  6. Nie udziela się informacji o adresach zwierząt adoptowanych
  7. Przez 24 godziny na dobę schronisko przyjmuje informację o zwierzętach na terenie miasta Włocławka. Samochód wyjeżdża jedynie do zwierząt zlokalizowanych (zamkniętych w pomieszczeniach, znajdujących się na terenie zamkniętym lub pod opieką osoby, która nadzoruje zwierzę do momentu przyjazdu pracownika schroniska)
  8. Psy i koty wydawane są osobom pełnoletnim
  9. Osoby dokonujace adopcji zwierząt powinny zrekompensować chociaż część kosztów jakie schronisko poniosło z tytułu leczenia, przeprowadzonych szczepień czy zabiegów
  10. Odbierając zagubione zwierzę - właściciel refunduje koszty transportu do schroniska, ewentualnego leczenia, szczepień, żywienia i opieki
  11. Wejście na teren schroniska osobom nietrzeźwym jest zabronione

Inne materiały

Poniżej zamieszczamy linki do zewnętrznych stron materiałów związanych ze schroniskiem:
Światowa Deklaracja Praw Zwierząt (odnośnik do zewnętrznej strony)

Rozporządzenie Ministra Rolnictwa Rozwoju i Wsi (odnośnik do zewnętrznej strony)

Wykaz psów uznawanych za agresywne (odnośnik do zewnętrznej strony)


Schronisko dla zwierząt Włocławek

Adres

ul. Przemysłowa 16
87-800 Włocławek

Telefony

tel.(0-54) 233-20-21
tel. kom. 602 587 264 - tylko w sytuacjach awaryjnych

Telefony wewnętrzne

Pod numerem 233-20-21 ustawiony jest automat zgłoszeniowy. Wybierając tonowo poniższe numery wewnętrzne możemy połaczyć się bezpośrednio z:

31 - Adaptacyjny
32 - Dyrektor
33 - Gabinet lekarski
34 - Administracja (fax)
35 - Księgowość

Inny rodzaj kontaktu

Z naszym schroniskiem dla zwierząt we Włocławku możesz skontaktować się również za pomocą adresu mailowego:

schronisko-wloclawek@o2.pl

Numer konta bankowego

Nr konta specjalnego: PKO BP 55102051700000170200091579

Mapa dojazdu

Na ulicę Przemysłową 16 można wjechać jadąc ulicą Aleja Kazimierza Wielkiego od strony Łodzi skręcając w prawo. Dozwolony jest wjazd w ul. Przemysłową jadąć Aleją Kazimierza Wielkiego od Zapory Wodnej we Włocławku (tama) skręcając w lewo.
Pełny ekran
Schronisko dla zwierząt we Włocławku

ul. Przemysłowa 16
87-800 Włocławek
Dane do Mapy ©2012 Google - Warunki korzystania z usługi

Lista zwierząt przyjętych do schroniska

Jest to lista zwierząt, które zostały przyjęte do schroniska Włocławek. Po dwóch tygodniach zwierzęta z tej listy zostaną przeniesione do listy zwierząt do adopcji.


grafika
szczeniak, owczarkowaty, czarny podpalany, biały krawat, ok 4,5 miesięcy, trafił 21.03.2012


grafika
mała,czarna podpalana z białymi wstawkami, włos dłuższy,trafiła 21.03.2012


grafika
sympatyczny kocurek, bury pręgowany z białymi dodatkami, trafił 19.03.2012


grafika
duży ,owczarkowaty, czarny podpalany, trafił 18.03.2012,z obrożą


grafika
amstafka, czarna lekko pręgowana z białym, przywieziona 15.03.2012


 

Lista zwierząt, które można zaadoptować



Jest to lista zwierząt, które zostały przyjęte do schroniska Włocławek i zostały przekazane na listę adopcji. Również i Ty możesz stać się właścicielem zwierzaka z tej listy. Te zwierzęta czekają na Państwa pomoc i opiekę.


grafika
nieduży psiak, ok 6-cio letni, czarny z białymi dodatkami, włos lekko szorstki, trafił 15.02.2012


grafika
pies w typie Cocker spaniela, rudy z białym krawatem,włos długi wymagający pielęgnacji, ogon długi, młody ma ok.1roku, po kastracji, trafił 24.02.2012


grafika
dość duży , czarny podpalany,masywny i bardzo energiczny pies, ma ok 3 lat, nie może być z innymi psami, ale powinien sprawdzić się jako pies pilnujący, trafił 20.03.2012


grafika
średnia,młoda sunia ,ma ok. 1 r. czarna podpalana z białymi dodatkami,uwielbia ludzi i zabawy, trafiła 2.03.2012, jest po sterylizacji


grafika
szczeniak, biały w beżowe łaty z włosem lekko szorstkim, urodzony ok XII 2011-I 2012, wymaga kochającego spokojnego domu, osób które pokażą mu,że człowiek jest dobry a nie tylko zły. Musiał być bardzo skrzywdzony przez ludzi bo na widok reaguje warczeniem,ale można pogłaskać i wziąć na ręce, tylko pomalutku i spokojnie wymaga dużo czasu i zainteresowania, trafił 19.03.2012



strona (1 z 9): pierwsza1234...następna »ostatnia


W myśl tej piosenki...
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć zwierzakom szczęścia u boku nowych właścicieli, i cieszeniem się nowym domem z nową rodziną jak najdłużej :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz