Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

czwartek, 22 marca 2012

FUCK YOU CHINA AND SOUTH KOREA !!! >:-(

Moim zdaniem piosenka grupy rezerwat szczególnie oddaje potrzeby, jakie wobec ludzi mają zwierzęta przebywają w schroniskach. Ten utwór powinien być wydany we wszystkich językach świata, oprócz chińskiego i koreańskiego, żeby każdy mógł zrozumieć o co kaman w schroniskach, sama muzyka przemawia nam do naszych serc, te zółtki powinni zgnić pocięci tasakami, porażonymi prądem 900 V poprzez wkładanie prętów wkładanych do ich gęb do ich gęb,wypalonymi przez opalarki, obdzieranymi ze skóry, a chrzęst łamanych ich kręgów szyjnych powinien być wspaniałym samplem muzycznym dla naszych uszu, a ich gały przez to wyciśniętych co upadną to zdeptać, doszczętnie, skakać po ich żebrach, zdeptać jaja na żywca, na takie upodlenie zasługują bydlaki z Chin i Korei Południowej, oto publiczna zniewaga tych państw co z tego pierwszego powstają badziewne rzeczy, zalewające nasz rynek i ja się pytam po co i dla kogo chinole i żółtki won z naszego kraju, nie szukajcie u nas zarobku bo nikt od was nic nie kupi po tym co teraz tu zobaczą, ja sam aż na to nie mogę patrzeć, boję się tego nagrania, aż łzy cisną się do oczu kto ogląda to nagranie, z uwagi na drastyczność tego filmu, jest on niedozwolony dla osób poniżej 18 roku życia, a kto już go obejrzy wtedy zawołają głośnym i donośnym głosem wszyscy zwierzoluby na całym prócz w/w państw te oto słowa:

FUCK YOU CHINA
FUCK YOU SOUTH KOREA
KISS OUR ASS !!!

ja sam muszę dopisać jeszcze jedno państwo, do tych słów co do nich skierowałem na swojej stronie a to jest screen:
A teraz równie szokujący film, którego powinni się wstydzić chinole i południowe koreańskie łajno !!!



ZOBACZ BESTIE W LUDZKICH SKÓRACH Z KOREI POŁUDNIOWEJ KTÓRE BEZ MRUGNIĘCIA OKIEM JAKIEGOKOLWIEK SZACUNKU
ORAZ BEZ KRZTY SUMIENIA MORDUJA NICZEGO NIESWIADOME ZWIERZĘTA KOSZTEM BABSKICH
FUTER NIECH TO CO SIĘ TAM DZIEJE W KOŃCU UJRZY SWIATŁO DZIENNE AŻEBY ODPOWIEDNIE
SŁUŻBY ZAREAGOWAŁY I ZAPOBIEGŁY BESTIALSTWU I BARBARZYŃSTWU A WINNYCH WYŻEJ
POKAZANYCH ZBRODNII NA ZWIERZĘTACH SUROWO NAJCIĘŻSZYM WIĘZIENIEM
UKARAĆ ALBO JESZCZE LEPIEJ PRZEPUŚCIĆ PRZEZ MASZYNĘ PRZERABIAJĄCĄ DREWNO NA WIÓR !!!!

Wielu pewnie z was po obejrzeniu całego lub części tej makabry, paja nienawiścią do badziewnych Chin lub porąbanych południowych koreańców, mnie zastawia zawsze fakt że sama osoba która to całe zło realizowała od operatora do oprawców, że zamiast serc mają gówna, i w dupie to mam jak przeczytają to Chiny i Płd Korea - jesteście pojebani tak jak wasz pierdolnięty język którego nie rozumieją ani w piśmie ani w mowie zwykli cywilizowani ludzie. O zgrozo to było nawet w menu kuchni dla olimpijczyków w Seulu 1988 roku i Pekinie 2008 roku, ja sam pajam do nich szczególną nienawiścią a te 2 państwa nie powinny istnieć ani na mapie, ani w ogóle na Ziemi, tam komuch za komuchem komucha pogania, Buddo widzisz i nie grzmisz jak na taką makabrę pozwalasz

Ze względu na bardzo zajęty i męczący dzisiejszy dzień, nie mogłem zrobić promocji schroniska z mojego miasta, i za to Schronisko dla Zwierząt we Włocławku bardzo przepraszam, jednocześnie informując że ich podopieczni będą promowani w dniu jutrzejszym.

Nie zakańczam dzisiejszego wpisu tak jak to od niedawna robię jakąś piosenką, gdyż temat poruszony tudzież nie pasuje, niestety ale nad tym tematem to tylko płacz albo nienawiść do w/w zółtych narodów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz