Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

wtorek, 20 marca 2012

WIOSNA BUDZI SIĘ DO ŻYCIA WRAZ Z PRZYRODĄ ... SZCZUR TEŻ

Od dziś będzie jeszcze ciekawiej na blogu, a więc zawsze pod koniec każdego wpisu zakończę piosenką.
A dziś od 06:24 CET mamy astronomiczną wiosnę i właśnie dzisiejszego poranka o 08:00 zobaczyłem budzącą się do życia przyrodę, wyjrzałem przez okno choć jeszcze chłodnawo było, zauważyłem wykopaną w ziemi jamę, po chwili zauważyłem wyskoczył z niej szczur, który jakby na chwilkę wyskoczył z jamy podkradając coś nie coś i po chwili znów hyc do norki, widząc to kawki okropnie przejęte tym faktem zdenerwowały się zaczaiły się na niego, i gdy znowu szczurek wylazł one wkroczyły do akcji. Jedna z nich dziobała go w ogon a druga ubezpieczała ją dziobiąc go, przestraszony szczurek przed agresorkami schował się w swojej jamie i tak go widziały, dopiero za pół godziny zaczął wyścibiać swój nos rozglądając się, gdy zobaczył że jest już sam dalej dokonywał szabrownictwa na szkodę kawek
Z lewej jego nora a z prawej on sam czyli szczurek
Dziwne że dopiero dzisiaj go zauważyłem a jutro jak się uda zrobię lepsze zbliżenie a kto wie może nawet filmik.



AUTOPROMOCJA
Może to szalone i zwariowane ale......wydaje mi się to najlepszym sposobem na zyskanie "lajków" bo każdy będzie się teraz zastanawiał zrobi to czy nie :)

Szymon Majewski podsunął mi pomysł jak zdobyć tzw. lajki, a więc ja w tą sobotę jeżeli będzie o 1000 więcej na moim fan page to uwaga..... wypije kieliszek octu co wy na to :) TRANSMISJA LIVE W SOBOTĘ O 14:00 NA KANALE CNN ZABA POD ADRESEM
http://www.mycampage.com/cnnzaba TO NIE FAKE


Aby wszystko było jasne zasady są proste klikamy w ten poniższy link http://www.facebook.com/pages/Przemys%C5%82aw-Osiecki/341622282544384 a następnie "Lubię to"


Na zakończenie REKLAMOWY HICIOR SEZONU CZYLI PIZZA GIUSEPPE DR.OETKERA




oraz nie może być inaczej jak mocny głos Skaldów pod szczególnie dzisiaj na czasie tytułem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz