Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

piątek, 10 lutego 2012

Apsik !!!

Hehe tak postanowiłem zatytułować ten wpis dlatego że zanim go zacząłem aż 4 razy kichnąłem, a od wczoraj jak wiecie jestem przeziębiony toteż dziś modliłem się tylko o jedno aby nie kichnąć bo wtedy znów to poruszy tylko lawinę kichania, na domiar złego zaczęło mnie boleć gardło co skutkuje że od ponad doby już nie zapaliłem ani jednego faja :( , siostra też się dziś słabo czuła nie wiem, czyżbym ją zaraził. W końcu nie ma co się dziwić mamy luty, tym bardziej to ja się samemu sobie dziwię, bo w tym miesiącu nigdy nie chorowałem.

Dziękuje wam za poparcie mojej akcji charytatywnej, ponieważ mamy zimę noce są mroźne i wielu schroniskach jest naprawdę dramatyczna sytuacja, to i tak wasze zaangażowanie czyli wasze polubienie i udostępnianie, to gesty które świadczą o tym że los zwierzaków nie pozostanie wam nigdy obojętny.
Oto jeszcze jedna prośba tym razem z Elbląskiego schroniska dla zwierząt
Pomóż nam :)
To niewielka suma a tak wiele może zrobić, wystarczy przekazać 1%  na KRS widoczny na zdjęciu do 30 kwietnia każdego roku.

Przedwczoraj pisałem wam o filmiku który kręciłem o Tosi, kto nie widział go na YouTube to teraz może go zobaczyć tutaj, (aż się boję) oto nagranie z września ubiegłego roku, to była super akcja
Po ponad 3 miechach w necie filmik zrobił duże wrażenie na miłośnikach zwierząt, akcja trwała do 31 grudnia 2011 roku podczas gdy nagranie opuściło YouTube zaledwie 5 dni później, jakość filmu niestety kiepska ze względu że kamerki której użyłem do realizacji tegoż nagrania nawet na jej miano nie zasługuje, ponieważ badziewna NOKIA 6210 Navigator nie posiada super kamerki, tylko byle co, także mój Wideoblog na razie stoi, dopóki dopóty nie będę miał lepszej kamerki co ma być w tym miesiącu.
Wczoraj i dziś rozesłałem gwiazdom i sportowcom link do mojego co środowego schroniska, co szczególnie wzbudziło u grona celebrytów ogromne zainteresowanie np.  m.in  u Roberta Kupiszy, Cezarego Żaka czy Fanów Dody., Także dzięki wam za drugi  tysiąc jesteście kochani <3  :* .
W ciągu wczorajszego dnia oglądano mój blog aż 739 razy, dzięki wam i waszemu zainteresowaniu dla dobra czterech łap i pamiętajcie JAK CHCESZ MIEĆ PSA LUB KOTA TO ZAGLĄDAJ CO ŚRODA :D

Jutro 17 urodziny mojego netowego kolo, a więc przecudownego aktora młodego pokroju, bożyszcze rzeszy nastolatek (Nawet Justin Bieber już się chowa), no i co tu ukrywać przystojnego aktora Maćka Musiała, z tej okazji opublikuje tutaj wiersz na jego cześć, oraz życzenia oczywiście na jego Tablicy
A to zdjęcie znalazłem w swoim archiwum, zgadnijcie z kim ja tam stoję... :PP Tak to Zygmunt Chajzer ale o tym szerzej już pojutrze opowiem jak to było.
A więc do jutra, bo pomimo mojego przeziębienia sporo napisałem, oczywiście dla was bo ktoś już powiedział: Aby mój blog i kariera rosły w siłę a wam oraz schronom żyło się dostatniej
Trzymajcie się do jutra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz