Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

czwartek, 2 lutego 2012

Ciepło i mroźno czyli ciepłe pozdrowienia w mroźną pogodę

Witam jak zwykle w czwartek poszedłem na ul.Dziewińską rzecz jasna we Włocławku ale pogoda nadal jest tak mroźna że bez 3 par spodni się nie obyło ponieważ przez większość trasy piździ jak na Syberii toteż właśnie musiałem się jakoś przygotować szkoda że znowu nie spotkałem Pana Marka gdziekolwiek on był też ma u mnie tutaj pozdrowienia a on jest częścią mojego biznesu ta część to właśnie kolportaż gazety czasem mam zlecenia na ulotki ale też rozsądnie podchodzę biorąc pod uwagę warunki pogodowe dziś przydarzył mi się mały wypadek i znowu szczęście jakiż to wypadek powiem taki zwyczajny lecz nie szkodliwy rozsypały się mi kromki  z krojonego pieczywa a że był w reklamówce to też tamże się rozsypały Dziś poszedłem znów do kiosku :p tego samego co wtedy i znów gadugadu na szczęście podczas tej miłej konwersacji zdążyłem już wydać kaskę ale największą moją bolączką gdy tylko podchodzę do kiosku i widzę ceny fajek to mnie aż krew zalewa no to już przesada aby cena 1 paczki była po prawie 10 zł windują ceny jak szaleni no ale co zrobić...siła wyższa i musiałem wydać 9,60 fajki droższe od litra benzyny ARMAGEDON Wczoraj po moim telefonie do TVP 2 nie było jeszcze ze mną kontaktu może jeszcze zadzwonią w sumie to dlaczego dzwoniąc do publicznej TVP nie można porozmawiać na żywo z osobą aby konkretnie powiedzieć o co chodzi tylko automat zgłoszeniowy informuje aby zostawić wiadomość a dzwoniłem w sprawie kontynuacji mojego reportażu ostatni był 11 lat temu !!!
Wychodząc z domu spostrzegłem że drzwi do mojej klatki schodowej są również oszronione i to po stronie korytarza i znowu mnie podkusiła i paluchem pac i znowu przymroziło hehe lubię to uczucie
Zaraz po jak skończę skręcać posta idę znowu do sąsiadki tak tak do tej co ją czasem na gadulcu lub Skype bajeruje dlatego bo poprosiła mnie abym przeczyścił jej (wiem jak to brzmi w dzisiejszych czasach wszystko jest dwuznaczne ale żadne niemorale) komputer a właściwie lapka a przy okazji zeskanował cały system czy czasem wira nie złapała znaczy się nie ona bo osobiście nie widziałem jej zawirowanej ale jej laptop ale nie za darmo kawa musi być to jedyna należność jaką od niej pobieram także jej córa też mnie bardzo lubi a czasem nawet przeraża w końcu przez te 31 lat doświadczenia się nabrało o tym i o owym już jako 5-latek czytałem :) a nawet nie chwaląc się znam wszystkie stolice danego państwa świata dziś w nocy pisałem do was specjalnego posta ponieważ oczom nie wierzyłem (wiadomo o co chodzi) Wiadomo ja do dziewczyn nigdy nie miałem szczęścia ale w końcu jedną udało mi się upolować ale o tym już jutro Moi drodzy powolutku kończy się czas zagłosowania na Blog Roku według tego co wiem głosować można jeszcze 5 dni także nie żałujcie ani komórek bo na wydatek rzędu 1,23 zł można sobie pozwolić trzeba tylko mieć chęci i to dobre chęci także nie wiem jak inne blogi tak jak mój informuje was o wysłaniu esa na 7122 treść to A00533 a głosować można do 7 lutego 2012 r ja od siebie dodam iż mało że od siebie takowego wysłałem oraz od mamy to jeszcze w realu (nie sieć sklepów) propaguje i masz Maciek bo padniesz posłuchaj MASZ JUŻ UWAGA..... 25 SMS w mojej obecności wysyłane były lubię w dobre cele się angażować to takie ekscytujące i nadal będę zachęcał bym jeszcze popisał ale już sąsiadka się niecierpliwi także na końcu pozdrawiam:
Fanki te co mnie dodały lub dodać zamierzają lub zamierzały
Fanów którzy mają tak jak ja ogromny szacun do Maćka
Fun Club Maćka Musiała no i wszystkich nawet tych jeszcze niezwirtualizowanych tzn. offline bo nie mają neta ale Maćka lubią
Teraz uważajcie
Berenikę - aby się nie poddawała i pokazała nam że warto walczyć o swoje życie będę tak jak nie chodzę do kościoła to w tą niedzielę się za ciebie pomodlę :', ) a 11 lutego tudzież piękny wiersz dla ciebie
Bereniko od kiedy na prawdę dowiedziałem się co z tobą i ta muzyka i posty co czytałem o tobie dały mi pełny obraz w jakim kiepskim zdrowiu się znajdujesz ale w głębi serca nie tylko mojego ale i również i przyjaciół Maćka wierzymy że będzie lepiej i przyjdzie taki dzień że nam wszystkim podziękujesz za wsparcie Panie Boże nie zabieraj nam jej :(
Oraz wszystkich którzy czytają mój blog do jutra narty (czyli narka w zimowym na stroju)

P.S. Komentujcie proszę wygląd tego bloga i jego treść tu i na tablicy Maćka czy mojej
Trzymajcie się

1 komentarz:

  1. Fajnie piszesz ;))))
    zapraszam do siebie, chwilowo nie piszę, ale jest co czytać, a jutro dodam notkę.

    zycie-wedlug-rudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń