Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

sobota, 18 lutego 2012

Widmo Pobieraczka powróciło oraz Apel ws. klonów Maćka Musiała

Do tej pory umorzenie sprawy zawsze kojarzyło mi się z końcem kłopotów, jednak już wiem że nie zawsze tak jest, acha i sądy są nie tak zawsze sprawiedliwe jak nam się wydaje :(
Wiem co mówię, ponieważ wczoraj dostałem takie oto postanowienia z Policji i Prokuratury, w zgłoszonym przeze mnie przestępstwie we włocławskiej KMP, w sprawie osławionego już pobieraczka.pl, i jak widać na załączonych obrazkach nie wygląda to tak różowo jak przedtem myślałem sami zobaczcie:
To napisała Policja wraz z ich uzasadnieniem

Tutaj macie uzasadnienia ciąg dalszy

A to z kolei pismo z Prokuratury
Jak widać, nie mam żadnych powodów do mojej euforii, gdyż Policja zamiast bronić porządnych obywateli, którzy płacą podatki które z kolei idą na ich pensje (nie małe !!!) woli jednak bronić oszustów tak samo jak i nasza Prokuratura, i nasuwa się pytanie w jakim my do cholery kraju żyjemy że Policja, sądy, a nawet prokuratury mają nas za nic, rozmawiałem o tym ze swoim znajomym prawnikiem.
I co on wszystko na to: powiedział że nie mam powodów do euforii, bo co oni postanowili to jest po prostu chore, dodał również  iż dziwi się że nikt ich serwerów jeszcze do tej pory nie zamknął !?
Ja w tej sprawie zamierzam się odwołać, bo i tak zdania nie zmienię czyli na żadną ode mnie wpłatę prawie 100 złotych, pobieraczek niech nie liczy, szczególnie dla mnie dopingująca jest myśl iż w tej sprawie nie jestem sam.
Przypominam ja od nich żadnego pliku nie pobierałem, więc nie mam za co im płacić, to tak jakbyście poszli do galerii, ale nic byście sobie nie kupowali a gdy już opuszczacie każą wam płacić !
No sorry memory ,ale nikt w Polsce za "piękne oczy" kasy nie daje, a to co wyprawia pobieraczek jest dla mnie absolutną bzdurą. NIE ZE MNĄ TE NUMERY BRUNER :PP. A to co postanowiły nasza władza oraz sam majestat prawa to mnie to rybka, bo i tak będę się odwoływał.
Bardzo się zawiodłem na naszej Policji i sądownictwie, gdyż znowu nam udowodnili że mają nas w nosie.
Zastanawia mnie jeden fakt, dlaczego gliniarze a nawet prokuratorzy dali wiarę tym oszustwom i tu daje im ripostę: POLICJO I PROKURATURO, OBUDŹCIE SIĘ WRESZCIE BO MACIE CO RAZ WIĘKSZE KLAPY NA GAŁACH, To my was utrzymujemy a wy nam figę dajecie, prosty przykład:
Na połączenie z przyjmującą/ym zgłoszenie funkcjonariuszem naszej KMP, czeka się bagatela kwadrans.
Wniosek-Zanim by szacowna Policja do nas się pofatygowała, to już by nas dawno okradli, pobili, zgwałcili a nawet zabili.
Czasami młodzież ma rację na swoją nienawiść do władzy, bo powinni być dla nas gwarantem bezpieczeństwa, a nie tylko udręką dla zwykłych obywateli.

Teraz zwracam się do tych, co perfidnie wykorzystują naszą fascynację do Macieja Musiała:
Jak można tak robić ludzi w "balona" podając się za osobę którą de facto się nią nie jest, chcę was poinformować iż taki proceder w świetle prawa jest karalny, czy to was kręci, czy macie z tego jakieś korzyści i czy wam to się podoba że fanki tego prawdziwego Maćka Musiała ?.
Tego nie można inaczej nazwać, jak świadome pogwałcenie oraz kradzież mentalności osoby publicznej tudzież aktora,
Nie pomyśleliście wy wszyscy debile igrający na ludzkich uczuciach, o tym  że osoba adorowana może sobie tego nie na przykład nie życzyć, pomyślcie tylko przez chwilę jak on się w tej sytuacji czuje.
Pod żadnym pozorem nie można podszywać się pod znane osoby "z górnej półki", gdyż to jest kradzież ich ciężko zapracowanej sławy, a wy chcecie tak lekką ręką im  swoimi głupimi urojeniami i wyobrażeniami a także szpanem że to wy podaliście się pod sławną osobę, oraz macie ku temu radochę że dzwonią do was niczego nieświadome fanki, albo odpisujecie na komentarze, maile, blogi podpisując się w osobie Maćka Musiała
A sam poszkodowany czyli Maciej Musiał dobrze mówi, że zacznie zwalczać tą plagę klonowania jego osobę, posługując się radykalnymi sposobami jakim jest zawiadamianie o tym fakcie Policję i nie powiedział tego aby postraszyć tych co się pod niego podszywają, tylko dlatego że to co robicie jest chore i nikomu to niepotrzebne.
A wy takim postępowaniem, owszem możecie być sławni ale wśród więźniów jak pryśniecie z kicia do którego za takie "przyszywanie łaty" zamkną.

A na końcu na potrzeby tego bloga rymów, spora liczba mnoga Posłuchajcie i udostępniajcie:

ELO ZIOMKI I ZIOMALE
TUTAJ SIĘ CODZIEŃ ZMIENIA STALE
NOWE FAKTY Z MEGO ŻYCIA
JA PO PROSTU NIE MAM NIC DO UKRYCIA
RAZ JEST SMUTNO RAZ WESOŁO
BLOG MA W SOBIE PRAWDĘ GOŁĄ
KOLEŻANKO LUB KOLEGO
TU CODZIENNIE COŚ NOWEGO
PIĄTEK ŚWIĄTEK CZY NIEDZIELA
CZYTA JANEK CZYTA ELA
CZYTA NAWET POLSKA CAŁA
CZYTA MIASTO, WIOSKA MAŁA
CZYTAJCIE I WY - FANKI I FANI MAĆKA MUSIAŁA
I POLUBIĆ GO MOŻECIE JEŚLI OCZYWIŚCIE CHCECIE
NAWET TERAZ JAK AKURAT JESTEŚCIE NA NECIE
BO LAJKUJĄC MEGO BLOGA
ZWIERZAKA MINIE ZIMA SROGA
I CODZIENNA JEGO TRWOGA
A WY BĘDZIECIE MIELI DUŻY PLUS ODE MNIE I OD KAŻDEGO DOGA 
A MOŻE NAWET I OD SAMEGO PANA BOGA :)

Wczorajszy nerwowy dzień natchnął mnie taką weną,
 a rymy same mi do głowy wpadały,
 i choć nie występuje i nie występowałem nigdy przed sceną, 
a i tak wyszedł z tego piękny efekt cały :D

1 komentarz:

  1. Ja także zajerestrowałam się na pobieraczek.pl przyszedł list z naleznoscią do spłaty lecz odłożyłam go na bok i wiecej nie pisali...było to jakiś czas temu lecz ja także nic nie pobrałam...w sumie sprawa przycichła a na naszych państwowych stróży nie ma co liczyć. Co do Maćka ma Pan racje ;) pozatym bardzo fajny blog ;) oby tak dalej...pozdrawiam.
    Miya

    OdpowiedzUsuń