Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

środa, 8 lutego 2012

Wirtualne Schronisko dla Zwierząt we Włocławku "PSITULISKO"

Od dziś jak co środa będę zamieszczał zwierzęta, które mają taki a nie inny los który teraz leży Twoich rękach.
Zwierzaki te już wcześniej stały się niepotrzebne są posmutniałe, i proszą ładnie jak umieją, żebyście je zaadoptowali.
Ponieważ mamy zimę te biedne zwierzęta czekają na ciebie i twój ciepły dom, zawsze pełną michę oraz dużo radości, czego im teraz brakuje.
Przed podjęciem decyzji o ewentualnej adopcji psa lub kota, PAMIĘTAJ abyś za kilka miesięcy nie oddawał go z powrotem do schroniska bo nie jest on ci już nie potrzebny lub ci przeszkadza, ROBIĄC TO KRZYWDZISZ JE PO RAZ DRUGI toteż Nigdy tak nie rób każdy przedstawiony przeze tutaj pies lub ko,t czeka na ciebie jak na przysłowiową "mannę z nieba".
Trzy razy się zastanów czy chcesz te zwierzę na zawsze uszczęśliwić czy też, po raz kolejny chcesz jego krzywdy
Oto pieski z Warmińsko-Mazurskiego Stowarzyszenia Obrońców Praw Zwierząt im. św. Franciszka z Asyżu w Pasłęku
Piękna ułożona suczka Sonia, ona czeka tylko na Ciebie

Słynna Tosia to o niej w zeszłym roku kręciłem apel. Dziś czuje się coraz lepiej i nadal szuka domu, sunia przebywa w Pasłęku kontakt: Stowarzyszenie


Babina - ta suczka niedługo pobije Rekord Guinessa w czekaniu na ciepły dom jeśli masz serce i warunki to przygarnij ją a nie będziesz żałował

Rodowodowa bassetka porzucona przy trasie E7. Przebywa w domu tymczasowym w Pasłęku.

pies bokser, zabrany od właściciela, szuka domu. Obecnie
pies przebywa w hotelu płatnym w Elblągu.

Jestem Cygan jestem starym doświadczonym psem po przejściach, bardzo cierpię ponieważ się tu znalazłem dla moich nowych Państwa będę idealnym kompanem do zabaw potrafię się dostosować do każdego towarzysza zabaw a gdy będzie trzeba będę strzegł swojego domu lepiej niż niejedne systemy alarmowe razem wzięte :)

Cześć jestem Misia ostatnimi czasy miałam przykre epizody w moim życiu. Chciałabym byś właśnie ty na nowo pomógł mi uwierzyć z powrotem w człowieka jako mojego godnego przyjaciela będę ci wdzięczna

Niunia nadal wierzy w to że ktoś weźmie ją do siebie, a czeka już sporo czasu

pies od własciciela nadużywającego alkoholu, szuka domu. kontakt: Stowarzyszenie.

jestem Rudzik - jestem niezwykle łagodny, lubię dzieci i zabawy na świeżym powietrzu. Szukam domu - jeśli masz dobre serce i chciałbyś mieć przyjaciela - to może ty mnie przygarniesz!
Do oddania 2 suczki szczeniaki. Właścicielką psów jest p.Teresa Słowińska, Pasłęk ul. Krasickiego6/12
tel. 649 52 59
suczki są bardzo ładne, zadbane!


młoda koteczka, koloru szaro-białego szuka dobrego domu. Nauczona czystości. Kontakt: 0-55 248 21 25


Obrońcy Praw Zwierząt szukają chętnych do zaopiekowania sie 3-ma małymi kotami przebywającymi w piwnicy bloku. Kotom grozi smierć!
tel. 505 072 935








Psy do adopcji










Kesi - kudłata, malutka, grzeczna - nie pozwól, by musiała wrócić do schroniska!





Psy małe
Kesi to kudłata suczka, która trafiła do schroniska 31.10.11. Błąkała się samotnie po ulicach miasta, aż wreszcie ktoś zauważył, jaka jest zaniedbana i przyprowadził ją do schroniska. Była wychudzona i miała tak dużo pcheł, że jej grzbiet wyłysiał! Wiemy, że suczka miała właściciela, ale ten tak samo jak o psa nie dbał i o siebie. Nie zgłosił się po nią pomimo tego, że mieszkała z nim już od 7 lat. Za sprawą akcji naszego schroniska „Mróz zabija! Nie czekaj! Reaguj!” udało się jej trafić do domu tymczasowego. Stąd wiemy, że nasza Kesi jest bardzo grzeczna, spokojna, łagodna, nauczona czystości. Jest cierpliwa w stosunku do dzieci i ładnie chodzi na smyczy. Ponadto Kesi jest malutka - 7,3 kg wagi, 30 cm wzrostu, 40 cm długości. Szukamy dla niej odpowiedzialnego domu, w którym będzie mogła się zestarzeć.
Na zdjęciach Kesi w schronisku i w domu tymczasowym.


Kesi w domu tymczasowym:


















Laura






Nowo przybyłe
Laura przebywa w schronisku od 04.02.2012. Jest to dosyć duża suka, czarna podpalana o pręgowanych łapach. Czeka na swojego właściciela.
nr karty: 63/2012

















Cocer spaniel Lord






Nowo przybyłe
04.02.2012 przyprowadzono do schroniska czarnego szczeniaka rasy cocer spaniel. Lord, bo tak go nazwaliśmy, ma dopiero około 4-5 miesięcy i wyglada na zdrowego psiaka. Czy to możliwe, że ktoś go wyrzucił w taki mróz?
nr karty: 62/2012

















Tekila






Nowo przybyłe
Tekila przebywa w schronisku od 03.02.2012. Jest to nieduża, młodziutka (mniej więcej roczna) suczka. Tekila jest wystraszona, tęsknie czeka na swojego właściciela.
nr karty: 61/2012

















Fafik






Psy małe
Fafik jest w schronisku od 14.05.2010. Jak większość mieszkających tutaj psów, trafił od nas jako pies znaleziony na jednej z elbląskich ulic. Jak zwykle my, pracownicy schroniska, mieliśmy nadzieję, że po tak zadbanego psiaka zgłosi się właściciel... Taką samą nadzieję miał pewnie i Fafik. Niestety choć minęło już półtora roku, tak się nie stało.
Fafik jest małym, kilkuletnim psem. Dobrze dogaduje się z innymi psami.
nr karty: 207/2010

















Kubuś II






Psy małe
Kubusia przywiązano do bramy schroniska już w sierpniu 2009 roku. Kubuś trafił więc do jednego ze schroniskowych boksów, w którym jest do dziś... Od tamtej pory nikt nie zwrócił na niego uwagi, nikt o niego nie pytał... Czy nie ma już szansy na odmianę losu?
Kubuś jest kilkuletnim, niedużym psem. Dobrze dogaduje się z innymi psami.
nr karty: 484/09

















Sarabi






Nowo przybyłe
Sarabi została przyprowadzona do schroniska 31.01.2012. Podobno od tygodnia błąkała się pod jednym z elbląskich bloków. Sarabi jest młodą (1-2 lata) suczką średniej wielkości. Ma krótki ogonek. Jest trochę wystraszona, ale przyjazna w stosunku do ludzi.
nr karty: 52/2012

















Zazu






Nowo przybyłe
Zazu trafił do schroniska 29.01.2012. Był bardzo zaniedbany - jego długi włos posklejał się w dredy, które trzeba było obciąć. Zazu jest kilkuletnim psem średnich rozmiarów. Jest wystraszony i zagubiony, z pewnością nie miał łatwego życia. Czy schronisko da mu szansę na nowy dom?
nr karty: 48/2012

















Skaza






Nowo przybyłe
Skaza trafił do schroniska 27.01.2012. Jest to duży, dorosły pies wygladem przypominający owczarka niemieckiego. Liczymy na to, że zgłosi się po niego właściciel.
nr karty: 45/2012

















Irena






Psy małe
Irena przebywa w schronisku od 05.05.2011. Jest to młoda suczka wyglądem przypominająco trochę jamnika (ma krótkie łapki i długi tułów). Irena to suczka z charakterem - jeśli kogoś nie lubi, potrafi pokazać mu zęby. Ale jeśli tylko Irena kogoś pokocha, pójdzie za nim w ogień.
nr karty: 232/2011














1 komentarz: