Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

piątek, 3 lutego 2012

DZIECIOBÓJCZYNI Z SOSNOWCA I WŚCIEKŁOŚĆ O....rozpierniczenie sobie fejsa

Witam,
Nie tak miał wyglądać mój kolejny post, miałem pisać dziś o dziewczynach o które walczyłem, ale tematem numer 1 niestety musi być taki jak głosi tytuł tego postu, wiele w tym kraju rzeczy się działo wiele tragedii. Ledwie minęło 2 lata od katastrofy w Smoleńsku i raczej z tym się pogodziliśmy, a tu znowu skandal za skandalem jak nie ACTA to znów oczerniony przez babę Sosnowiec, mimo że na niej się przejechałem nie pozostawię na niej tutaj suchej nitki, a przecież miesiąc temu życzyliśmy sobie Szczęśliwego Nowego Roku czy te życzenia były szczere czy tylko tradycyjne bla bla bla. Jak się może teraz czuć kobieta która swoich rodaków oszukiwała przez te wszystkie dni, tygodnie, godziny, pokazując teatrzyk przed całą Polską swoje fałszywe łzy, obnażając przed krajem matczyne uczucia w ogóle jak taką osobę można nazwać matką. KOBIETO do ciebie kieruje te słowa. TY KATARZYNO W. z Sosnowca która przez ten czas mamiłaś płacząc że gdzie jest twoje dziecko, chociaż TY DOBRZE WIEDZIAŁAŚ GDZIE, BO JE SAMA ZAKOPAŁAŚ, ty z Sosnowca która narysowała wymyśloną postać, że niby ona uderzyła cię w głowę, a ty upadłaś a on to dziecko ci zabrał, chociaż TY DOBRZE WIEDZIAŁAŚ, ŻE WTEDY NIKOGO TAM NIE BYŁO I NIKT TOBIE TEGO DZIECKA NIE ZABRAŁ, w końcu ty z Sosnowca która  do swojego ohydnego planu jakim było upozorowanie porwania własnego dziecka, wykorzystywałaś policję służby mundurowe, środki masowego przekazu bo apele były w radio, w telewizji, w prasie, na plakatach, w Internecie, a nawet kurwa jej mać (miałem nie bluzgać, ale że ja też zostałem oszukany i stąd ten bluzg, to aluzja do ciebie) NA MOIM BLOGU, oraz tych którzy chcieli pomóc rozklejając plakaty z apelem do porywacza z prośbą o oddanie tobie dziecka. CHOCIAŻ PRZEZ TEN CAŁY CZAS WIEDZIAŁAŚ ŻE TEN PORYWACZ W OGÓLE NIE ISTNIEJE ORAZ PRZEZ TEN CAŁY CZAS WIEDZIAŁAŚ GDZIE DE FACTO JEST TWOJE DZIECKO, A WŁAŚCIWIE JEGO ZWŁOKI BO SAMA JE TAM ZAKOPAŁAŚ, nie boję się użyć tego słowa TY JESTEŚ GORSZA NIŻ POBIERACZEK, bo chociaż ten za byle co pieniądze woła oszukał tylko kilkadziesiąt tysięcy Polaków, podczas gdy TY przez te trwające kilka tygodni teatrzyk jaki nam zgotowałaś, OSZUKAŁAŚ CAŁY NASZ NARÓD. Jak mogłaś patrzeć na cierpienia i łzy twojej matki a jej babci która już jej nigdy nie zobaczy, przez ten cały czas wiedziałaś i pozwalałaś swojej najbliżej rodzinie na stres, łzy, smutek i niepewność. TY NIE JESTEŚ MATKĄ POLKĄ bo sobie nie zasłużyłaś na taki tytuł-Matka Polka dla dziecka, jest wzorem wszystkich cnót jakie je to dziecko obdarza, wiarą nadzieją i miłością. TY NIE JESTEŚ MATKĄ POLKĄ bo Matka Polka. nigdy nie pozwoliłaby zabić swojego dziecka, A TY WŁAŚNIE JE ZABIŁAŚ !!! i wreszcie TY NIE JESTEŚ MATKĄ POLKĄ bo Matka Polka, chroni swoje dziecko przed złym oraz zimnem a wręcz odwrotnie A TY BOGA DUCHA NIEWINNE MALEŃSTWO, KTÓRE MIAŁO 0,5 ROKU I CAŁE ŻYCIE PRZED SOBĄ, ZAKOPAŁAŚ W LODOWATEJ ZIEMI, BO LICZYŁY SIĘ DLA CIEBIE TYLKO PIENIĄDZE UZYSKANE Z WYMYŚLONEGO  PRZEZ SIEBIE NAPADU I PORWANIA DLA OKUPU, to dziecko nie zasłużyło na taką śmierć, ponieważ bezsensownie umarło i bezsensownie pogrzebano, zamiast spocząć w białej trumience na cmentarzu na  poświęconej ziemi spoczęło ale owinięte tylko w kurtkę, a jej grobem stał się nie cmentarz a chaszcze i krzaki. JEŻELI TO PRAWDA ŻE GDZIEŚ TAM JEST ZAKOPANE A NIE OKAŻE SIĘ ZNÓW TWOIM WYMYSŁEM TWOJEGO CHOREGO POJE***EGO MÓZGU, BO MOŻE I JE SPRZEDAŁAŚ
Ale potrzeba było mocniejszych od ciebie ludzi, bardziej przebiegłych, ZA KOGO TY NAS MIAŁAŚ !!! myślałaś że ty jako "matka" jesteś poza wszelkim podejrzeniem, że twoje sumienie jest tak czyste jak łzy które roniłaś przed Polską która przez ten cały czas myślała że iż to są łzy bólu i rozpaczy, TO SIĘ PRZELICZYŁAŚ PODCZAS CAŁEGO ŚLEDZTWA KRĘCIŁAŚ NAS JAK SPRĘŻYNY, AŻ KOŃCU PĘKŁA MACHINA KŁAMSTWA KTÓRA NAKRĘCAŁA TWÓJ PLAN, to wszystko dzięki detektywowi Krzysztofowi Rutkowskiemu, to on przejrzał cię na wylot a twoim gwoździem do trumny były niedoszłe badania wykrywaczem kłamstw, na nic twoje cwaniactwo się zdało, bo mało tego że oszukiwałaś nasz ludzki gatunek, to jeszcze ci to nie pasowało i kombinowałaś oraz próbowałaś nawet z martwą naturą jakim był ot taki sobie wariograf i zamiast go oszukać, to jeszcze go się w ostatniej chwili przestraszyłaś się funkcjonalności tegoż urządzenia, i zlecenie tego badania przez detektywa to był przełomowy punkt całego śledztwa, JAK KATARZYNO W. Z SOSNOWCA TERAZ CIĘ WIDZI  CAŁA POLSKA od morza do samiuśkich tater, tu cytuję jednego gościa jesteś dla niego DZIWKĄ !!! TAK SAMO JAK I DLA MNIE I DLA CAŁEGO NASZEGO NARODU, dobrze że cię zamykają i to na baaaaardzo długo, bo czy na wolce czy w ciupie, czy tak czy siak dostanie ci sie po DUPIE.

Uff ulżyło mi bo sobie na babsku mimo że się na niej przejechałem, to i sobie ostro na niej pojechałem (i znowu wierszem piszę)

Moi drodzy czytelnicy/czki ponieważ od wczoraj borykam się z moim profilem na fejsie konieczne jest przeze mnie utworzenie nowego konta które przez pomyłkę usunąłem korzystając przy okazji z poradnika pt. Jak usunąć oś czasu
Mój nowy profil mój nadal będzie nosił nazwę Przemysław Osiecki z tym że będzie tamże przy zakładaniu podany mój 2 adres mailowy ale zapamiętałem wszystkie osoby które mnie zaprosiły na fejsa i to wzrokowo bo żeńska część była nad wyraz piękna że można było na czym oko zawiesić która w większości postuje na tablicy Macieja Musiała no i a aby tradycji się stało zadość kontynuuję: (nie miejcie mi za złe za to że ponownie was będę prosił o zaakceptowania mojego zaproszenia) :)

Jeżeli chciałybyście wypłacić siarczystego liścia skandalistce z Sosnowca -> opcja dla dziewczyn
Jeżeli chcielibyście wypłacić prawego/lewego sierpowego skandalistce z Sosnowca - > opcja dla chłopaków
Wyślij jednorazowego dla każdej osoby SMSa pod numer 7122 o treści A00533 Napierdzielać można jeszcze do 7 lutego 2012 Należy jej się to pozdrawiam i narty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz