Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

środa, 1 lutego 2012

9 lat w internecie Czy to już nałóg ?

Moi drodzy czylenicy/czki Dziś nie będę wspominał co mi dzień przyniósł po za tym lodówa lodówa i jeszcze raz lodówa nawet sprawdziłem liżąc hehehe pomyślicie że liznąłem jakiś znak drogowy i tak zostałem nic z tych rzeczy pośliniłem trochę opuszka palca i pacnąłem palcem w metal i przylepił mi się do niego tak samo jakby był ubabrany w Super Glue mam dla was niespodziankę dziś jak co zawsze nie będę wyjątkowo wspominał

25.04.2003 W tym dniu po raz pierwszy świat mnie zobaczył i poznał bo właśnie wtedy powstała moja główna strona. Jest to najbardziej rozpisana strona zrobiona przez samego autora :p podczas gdy nie miałem kompa ani lapa (echh na samo wspomnienie ile hajsu wtedy się roztrwoniłem/h to głowa mała)

20.10.2003 powstanie przemos.wizytowka.pl zwaną przeze mnie królestwem linków (jest tam ich ponad 70 jak nie więcej) tudzież html'a nie używałem ale i tak multum linków udało mi się osadzić przez co stała się źródłem informacji

2005-Początki mojego Allegro a więc jestem tam uczciwy i każdy jest tamże ze mnie zadowolony

15.12.2005 powstanie przemekk1980.webpark.pl (co do adresu nie jestem w 100% pewien a powiązany z nią adres mail przemekk1980@wp.pl ma u mnie status Abaddoned czyli opuszczony jest to mój jedyny adres mailowy na który w ogóle nie odpowiadam od 2005 r. do dziś (to na ten adres przychodziły mi maile z pobieraczka przez od 6 lat nigdy nie była opróżniana poczta i nigdy nie czytane tam były wiadomości) po prostu hasła nie znam do niej
BTW: ciekawe ile ich tam już przyszło

31.12.2005 To było wtedy wyzwanie podjąłem się ściągania filmu na DVD a co ciekawe w kafejce internetowej a ponieważ był to mój pierwszy Megaupload który wynosił aż 6,7 GB w zakończył się dopiero 8 I 2006

08.2008 Mój pierwszy blog właściwie Fotoblog to tam gdy mam tylko czas aktualizuje swoje foty nawet dziś ze 3 zdjęcia zostały dodane a jedna według mnie to ta to według mnie te ujęcie zasługuje na THE BEST OF MY PHOTO 2012 a zdjęcie jest z 01.02.2012 także tamże je komentujcie

09.09.2009 (MAGICZNA DATA)Tego dnia postanowiłem założyć profil na Naszej Klasie który działa do dziś (aktualnie 33 znajomych)w tym chyba podszywany Maciek no nic kopii nie lubię wolę oryginał

11.09.2009 roku w ósmą rocznicę zamachów w NYC rozpocząłem swoją przygodę z komunikatorem GG powstały 2 równoległe kanały do komunikacji prywatnej 13356347 i hobbystycznej 13170773 te obydwa numery są do waszej dyspozycji kiedy jestem online zawsze pogadam i doradzę jak będę w stanie

2010 Rokiem Profili w tymże roku powstały już proflie A kiedy ten ledwo się rozpoczął już założyłem sobie profil właśnie najpierw tam oraz na naszej rodzimej stronce jaką jest Chomikuj fajna dość strona na której można coś wrzucić czy zassać Na razie mój chomiczek jest chudziutki w plikach tak jak i ja bardziej stamtąd zasysam niż wrzucam

11.04.2010 Ważna data moją skromną osobę poznał serwis YOUTUBE (a tam wiadomo co jest:)) Pierwszy filmik który tam zamieściłem nosił nazwę "Manewry Tutki" czyli jak samolot w Smoleńsku się rozwalił a 96 ofiar poniosło śmierć na miejscu. Niestety filmik już nie istnieje w sieci ponieważ musiałem zmienić tematykę na o zupełnie innym zastosowaniu jak się pewnie domyślacie na pewno zgadniecie tak tak nie mylicie się to tu będzie za 1,5 roku mój słynny wideoblog

04.2010 i znów za ocean a tam konta na ABC CBS NBC FOX i CNN
11.09.2010 Tutaj spotkało mnie szczęście w obliczu nieszczęścia jakie spotkało Amerykanów 9 lat temu Zostałem odznaczonym e-reporterem iCNN
13.04.2011 W moje 30 imieniny nie wiem czemu może za dużo wypiłem i coś tam zabełkotałem. Kolega (u którego spędziłem swoje imieninki i to okrągłe)jak wtrzeźwiałem a kac niemiłosierny powiedział mi że w pijackich blebleble mówiłem coś o wideoblogu a dziś moje bełkoty skończyły właśnie 4 miechy

05.2011 Szaleje na MySpace
06.2011 Pojawiłem się w PicasaWeb
to jest taki e-album wyjaśniam tym którzy jeszcze o nim nie wiedzą a jeszcze w tym samym miesiącu na siostrzanym następne koncicho pojawiło się na Flickr

9 VII 2011 A TERAZ SZANOWNE PANIE I PANOWIE CHŁOPCY I DZIEWCZĘTA RUSZYŁ WŁAŚNIE YOUTUBE WIDEOBLOG CNNZABAPL :P
WTEDY TO POKAZAŁEM ŚWIATU O CZYM ON BĘDZIE CZYLI MÓJ TRAILER film ten oglądany został aż 430 razy jak na moje wyniki innych filmików to niezła sumka przyznajcie sami ale nic nie trwa wiecznie po 10 dniach świętowania początku mojego szacownego Wideobloga nadeszła smutna wiadomość a o tym niżej.

19.07.2011 Trzeba szybciej było ruszyć awaryjnie ja takie zdarzenia nazywam breaking-newsowym w tym dniu umarła nasza chomica i trzeba było zrobić o nie szybko filmik póki jeszcze oddycha ostatecznie żywo zakończyła nazajutrz o 14:14 filmik wywował u mojej siostrzenicy spore kontrowersję gdyż sam ją zawstydzał a miał czym gdyż to ona i tylko ona pozbawiła tego chomika życia
2 VIII WAŻNA DATA-Właśnie zostałem jednym z was jako pierwszy odezwał się do mnie użytkownik predatoraf2

01.09.2011 Obiecywanie znajomym na fejsie na nk wśród znajomych i wszędzie gdzie się tylko dało bowiem to co zwiastowałem w życie weszło bo wtedy podjąłem decyzję o UROCZYSTYM OTWARCIU MOJEGO WIDEOBLOGA CNNZABAPL Baw się razem ze mną i kliknij w duże litery i wejdź w mój magiczny świat filmowy

21.01.2012 Jak co nie którzy stałem się posiadaczem konta w prestiżowym Goldenline
I wreszcie stało się po mojej wędrówce tu i ówdzie w dniu 28.01.2012 OTWORZYŁEM SWÓJ BLOG który jest tu gdzie teraz czytacie

A teraz przeprosiny właśnie za dwa pierwsze wersy mojego poprzedniego wierszyka Ojca Leona bo wydaję mi się że trochę go obraziłem :(: oto taka erratka do wierszyka z przedwczoraj a więc zaraz zmienię jego brzmienie także mam nadzieje że łyk mojej neto-histy nie był dla was zabójczy sam z historii miałem same dwójki i trójki czasem piątki ale to rzadko bo pani od histerii ooo przepraszam od historii była szorstką złośliwą babą ale jaki przedmiot taka belferka to było nudniejsze niż posiedzenia Sejmu razem wzięte także kończę bo coś mi się wydaję że moje posty to robią się coraz dłuuużżższzze ale nie inaczej jest w rzeczywistości papugę bym przegadał gaduła ze mnie straszna w trosce o to abyście szybciej lookneli na mojego bloga dam sobie spokój z interpunkcją a w gwoli tradycji

SMS POD NUMER 7122 O TREŚCI A00553 <- DLA MAĆKA :) ORAZ NIESPODZIANKA
SMS POD NUMER 7122 O TREŚCI B00088 <- DLA OJCA LEONA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz