Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

sobota, 11 lutego 2012

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MAĆKU ŻYCZY PRZEMEK

Prezent numer 1:

Dużo szczęścia radości i słodyczy.
Tobie Maciek Przemos życzy.
Niech ci sprzyjają przez ten cały rok.
Zanim zrobisz w dorosłość krok.
Zdrowia i pomyślności również nie zawadzi.
Ot i wiązanka życzeń jest już cała,
no bo to dziś urodziny Maćka Musiała,
co fajnego i ciekawego bloga prowadzi 
100 lat Maćku :)

Prezent numer 2:

Siedemnaście lat dziś już masz Macieju Musiale,
a zawsze czymś nowym zaskakujesz nas stale.
Na swoim blogu codziennie nowy ciekawy wpis masz,
a już masz u fanek rozpoznawalną twarz.
Twoja pierwsza rola - wyśmienita,
to Reklama mniam mniam "Vibovita".
"Hotel pod Żyrafą i Nosorożcem" to druga rola no i w serialu,
zagrana przepięknie jak na twój wiek i to w każdym calu.
Te wspólne chwile z dziadkiem Albą i z nim również zabawy,
przyczyniły się do tego że zacząłeś rozdawać swoje pierwsze autografy.
Pojawiły się w twoim życiu kolejne propozycje i angaże,
a twoi fani i fanki z niecierpliwością czekają co tv pokaże.
Rodzinka.pl to jest absolutna twoja serialowa rola,
czyli: środa, 20:45, TVP 2, chipsy i Coca-Cola.
Ten serial zrobił z ciebie niekwestionowanego mega gwiazdora,
a na Krew z Krwi zbliża się do kinowej premiery pora.
Jestem na bieżąco z twoim równie popularnym blogiem,
kupuje co tylko jest z tobą bo kiosk mam tuż za rogiem.
Życzę ci dalszej takiej kariery z samymi sukcesami,
żebyś miał czym się pochwalić na swoim Fan pagu z nami fanami.
Abyś w niedalekiej przyszłości powalczył o Oscara,
niewątpliwe że oto już jakiś reżyser na pewno się postara.
Reasumując przystojny ten nasz Musiałek,
niejedna w Polsce się bije o tego "ciacha" kawałek.
Tylko został ci już jeden rok Maćku Musiale,
kiedy wypadną ci 18-stkowe bale.
Wtedy to już będziesz miał więcej praw,
dużej publiki, owacji na stojąco i dużo braw.
Jesteś dla mnie zarąbistym spoko luz kolo taka zajawka,
a rzecze ci to twój dozgonny fan Przemysław Osiecki z Włocławka.



Prezent numer 3:

Maciek Kliknij tutaj it's for you - Dla Maćka Musiała od Przemka Osieckiego śpiewa...aaa niech sam zgadnie


Prezent numer 4:





4 komentarze:

  1. Wierszyk fajny sam pisałeś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Maciek ;D Dzięki za życzenia... Miło :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już prowadzisz bloga to naucz się kadrowania oczu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro postaram się zrobić lepsze zdjęcie profilowe, bo prawdę mówiąc też mi się ono nie podoba ze względu na ten "fotograficzny zez" :).
      Zapraszam cię do po lubienia mojej strony. (http://www.facebook.com/pages/Przemysław-Osiecki/341622282544384)
      Ja już twoją polubiłem i dodałem do ulubionych :), i Ty też możesz to zrobić będzie mi niezmiernie miło, zważywszy na to iż każdy "lajk" to jedno szczęśliwe zwierzę w schroniskach w Polsce.
      Z góry za ten szlachetny gest pięknie Ci dziękuje i Pozdrawiam

      Usuń