Witajcie drodzy czytelnicy i czytelniczki
Jak sama nazwa mojego bloga wskazuje bardzo leży mi na sercu los biednych zwierząt, tych porzuconych, skrzywdzonych przez człowieka oraz kalekich,to właśnie tutaj co środę będę wypełniał swoją misję na rzecz pomocy tym biednym zwierzakom, oraz to stąd dowiecie się wielu ciekawych epizodów, które będę tutaj opisywał.

Każdy szanujący się internauta, ma swojego bloga, i ja też swoją karierę życiową, rozpoczynałem od swoich blogów, a teraz coś o mnie.

Jestem Przemysław Osiecki mam 36 lat, (8 październik 1980) ale w duszy gra wciąż nastolatek, czasem nie raz wpadnę do swoich kumpli na kompa, a nie raz na browca sam mam też lapka, na którym chyba spędzam większość swojego życia. Postanowiłem założyć ten blog, ponieważ od dawna miałem takie marzenie aby i w ten sposób zaistnieć w sieci, oraz opisywać w nim (prawie) każdy dzień swojego życia, czasami będę się was radził lub sam wam doradzał. Moje życie tak samo jak każdego innego bywa raz smutne a raz radosne, lub nie raz śmieszne, a niekiedy czuję nieodpartą chęć, podzielenia się ze wszystkimi swoimi sukcesami, śmieszną lub ciekawą sytuacją w której akurat się znalazłem, bo w moim życiu było i jest ich bardzo wiele, będę się również w swoim blogu zwierzał wam ze swoich problemów, lub niestety jakichś tam porażek. Postaram się was tutaj jednak nie zanudzić, a być z wami szczerym aż do bólu jeżeli chodzi o kalendarium mojego życia. Zapraszam na mój wideo i foto blog.

A jednocześnie zapraszam was do komentowania gdyż będę wiedział że chcecie go czytać.

PrzemosTV

czwartek, 16 lutego 2012

TŁUSTY CZWARTEK :P, >CASTING< i pozdrowionka

Tłustego i kalorycznego czwartku :)
Witam wszystkich czytelników tych czytających a także tylko zaglądających, właśnie gdybym mieszkał z jakimś tam Bartkiem no to bym nie miał właśnie kłopotów z ustaleniem Tłustego Czwartku w tym roku , a kłopoty to były takie:
Ponieważ od Wielkanocy przypadającej na 8-9 kwietnia odliczyłem 40 dni postu, wyliczyłem że Popielec wypadałby na 29 lutego, co więcej za Tłusty czwartek obrałem 23 luty.
Ale zajrzałem do Wikipedii aby się upewnić i szok, Tłusty czwartek wypada jednak dziś a gdyby nie to, pączki i takie tam jeszcze tłustości jadłbym za tydzień LOL
Także nie żałujcie sobie pączków, faworków, kurczaka z rożna, frytek, chipsów oraz wszystkiego co tłuste, tylko nie przesadzajcie z tłuszczykiem żeby później do lub po was karetka pogotowia nie przyjechała.
Ja sobie też dziś po używam, fawory pączki i różne tłuste duperele, nie będę sobie żałował a że do otyłych nie należę, to dziś na tłusto pełną gębą hehehe, ale nie będę też i przesadzał a nuż przytyje i chociaż nie będę wyglądał jak męska wierna kopia Calistii Flockhart (może literówkę strzeliłem w nazwisku to ta z "Ally McBeal) xD.
W związku z tłustym dzisiejszym świętem, MacDonald'sy nie będą dziś narzekać na brak zajęcia, tak samo jak i KFC czy budki z fastfoodami, albo z innymi bombami kalorycznymi np. cukiernie itp.
A więc pamiętajcie, to święto jest tylko raz w roku, i musi być na tłusto więc nie przejmujcie się kg czy kcal bo to wszystko i tak spalicie z nawiązką aż do następnego Tłustego Czwartku.

Dziękuje wam serdecznie, za wasze zainteresowanie a może i nawet zaangażowanie się w moją akcje charytatywną dla biednych zwierząt, to świadectwo że ich los nie jest wam obojętny, dlatego chciałbym żebyście jak chcecie i macie czas, bo nie każdy ma ferie w jakiś sposób wykazać się bezinteresowną pomocą dla psiaków i mruczków ze schronisk w Polsce, to możecie wziąć udział w "OGÓLNOPOLSKIM CASTINGU NA PROMOCJĘ SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT". 
Już jutro na moim Blog Fan Page na fejsie http://www.facebook.com/#!/pages/Przemysław-Osiecki/341622282544384  tamże właśnie w sekcji "Pytania", znajdziecie specjalnie przygotowane na potrzeby castingu głosowanie na 16 województw. (a przy okazji lajknijcie, gdyż im więcej kciuków tym więcej psich  uśmiechniętych mordek oraz mruczków. Jedno kliknięcie a tak sporo szczęścia przynosi pamiętajcie o tym w imieniu waszych czworonożnych przyjaciół)
Które województwo zyska najwięcej głosów te wygrywa, jeżeli macie jakieś konkretne miejsca wpiszcie na tablicy nazwę miejscowości i województwo
DZIĘKI WASZYM GŁOSOM BYĆ MOŻE PRZYCZYNICIE SIĘ DO SZCZĘŚCIA NA 4 ŁAPACH :D

A teraz pozdrowionka jeszcze całkiem nowych osób i tak:

Anitę Pietkiewicz z Kopenhagi (DK) (a ty Egona Olsena :D)
Kubę X z Pońca
Justynę Fajnie chyba z Kościana
Rachelę Dudę z Kościana to na pewno
Katarzynę Szulc z Legionowa (gratulacje za nagrodę Jelenie w Terenie wypas prodakszyn :)) )
Oliwię Szmagaj z Włocławka
Sofię Poprawę z Madrytu (SP)
Jarka i Przemka Afeltowiczów z Cotty (UK)
Rafała Kłanieckiego z Manchesteru (UK)
"Marko" z Włocławka (tak jak obiecałem)
posuwam się z pozdrowieniami jeszcze dalej :) :* i dla tych z góry i ci co jeszcze na dole tej linijki.

Mary, Helen, Thomasa i Janet z Milwaukee WI, (USA) czyli moją daleką rodzinkę a od których liczę na zaproszenie xD
Andrzeja Osieckiego z Nasiegniewa (miałeś być na pączkach ?!)
Sebastiana Kawczyńskiego z Poznania
Schronisko dla Zwierząt z Zielonej Góry
Ewelinę Majnert z skądś tam
"Pchełę" z Włocławka
"Majora" z Włocławka

No i na razie tyle trzymajcie się i pamiętajcie o lajkach czyli Lubię to i o Castingu liczę na was do yutra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz